weknow Geplaatst: 28 december 2021 Geplaatst: 28 december 2021 (aangepast) Zit er iets voor jou bij? Ik vraag vergoeding van eventuele verzendkosten en reactie graag via een prive-berichtje. Intussen is er een tweede overzicht met nog andere boeken te vinden in dit topic. Kijk daar verder! Moderatoren.....dit topic mag wat mij betreft worden verwijderd. 4 april 2022 aangepast door weknow 1 Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
weknow Geplaatst: 28 december 2021 Auteur Geplaatst: 28 december 2021 (aangepast) 4 april 2022 aangepast door weknow verouderd Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Jane Doe Geplaatst: 28 december 2021 Geplaatst: 28 december 2021 Zou ik gezond Pluimvee mogen overnemen? Per pb verder afspreken, kan de kosten overmaken. Quote
weknow Geplaatst: 28 december 2021 Auteur Geplaatst: 28 december 2021 (aangepast) verouderd 4 april 2022 aangepast door weknow Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
weknow Geplaatst: 28 december 2021 Auteur Geplaatst: 28 december 2021 (aangepast) De volgende boeken zijn besproken uit het eerste overzicht: - Belgische en Nederlandse hoenderrassen - Maak het zelf - Fruitvarieteiten van verleden tot heden - Gezond pluimvee - Tuinieren op de vierkante meter 28 december 2021 aangepast door weknow Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.