Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Ik neem mee te geef of te ruil. Maakt mij niet uit. Ik neem toch altijd wel wat leuks van de weggeeft tafel mee terug. 😊
Wat tomaten en peper plantjes.

4 x een pot met daslook. 
Voor  Vincent ( hij weet het niet)  heb ik twee pepino’s gezaaid en die neem ik mee. 😊

Voor Jet twee paprika plantjes en rode kool zaailingen. 
En ik neem mijn goede humeur mee!  Heb er zin in! 

6134C485-2F7B-48E0-AE3B-3831DD6D657E.thumb.jpeg.0511aff84edab28903c2d0ae7b0743b4.jpeg

Mocht er iemnd interesse hebben in een bak voorgezaaide kapucijners , laat dan even weten, dan neem ik ze mee.  Als niemnd ze wil, ga ik er ook niet mee lopen slepen! 

730AF46A-494F-4B38-BE62-E586C6E0E7D6.thumb.jpeg.5197fde80c209a7da23d7c5717b3016e.jpeg

aangepast door jootje

Geplaatst:
  • Auteur

Gewijzigd..

Geplaatst:

Ja graag! Die capucijners. Ik heb niks voor je nu maar lever je olifanten later in t seizoen

aangepast door appelvrouw

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

Is goed, Jet.  Zijn hoge….dus als Lie de stokken vast neerzet, kan je ze er bij terugkomst gelijk bijzetten! 

Geplaatst:

Wow , ik ben erg blij met Pepino, nu ik het weet!  Wil jij eventueel een 40cm grote zaailing van Ananaskers ?!  De moeder (model van 1x1x1 meter) heeft namelijk de winter gewoon overleefd in de achtertuin in een metselkuip (ondanks max -3c, maar in mijn stadstuin wellicht wat warmer). 

Geplaatst:
  • Auteur

Heel lief, Vincent, maar ben..sorry..niet echt een fan van ananaskers. 
maar de pepino’s komen hoe dan ook mee naar Zelhem! 
Wel knap trouwens dat de moederplant de winter doorgekomen is!  Gebeurt toch normaal niet gauw? 

Geplaatst:

Tof! 

Het verbaasde mij ook omdat Guy de Kinder, de grote kenner van fruit, ze laat overwinteren bij +5c.  Toch leert een paar minuten googlen dat de soort zelfs verwilderd is in onze streken en daarnaast geschikt voor klimaatzone 8.  Het grootste deel van Nederland ligt in die zone en ik zit natuurlijk in een beschermde stadstuin in het westen. 

Geplaatst:
2 uren geleden, jootje zei:

Zijn hoge

Ik geef het aan hem door, merci!!

Geplaatst:
  • Auteur

Nog een late vraag: mocht iemand nog een overschot aan walnoten hebben, dan neem ik ze graag over! 
ik eet ze in mijn ontbijt, en ben met de laatste walnootjes bezig! 😊🥜

Geplaatst:

Lie maakt een zakje voor je we hebben nog. Ze zijn van 2020 en nog prima te eten!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic