Geplaatst: 30 mei 20223 j Hallo, ik heb dit jaar voor het eerst een moestuintje. Nu ben ik wat over ijverig geweest of beter ik heb het in de verkeerde volgorde gedaan... ik heb alle dieven uit mijn komkommers gehaald...en nu .. wil ik gaan toppen🙄. Ik vraag me af of er dan nog zijscheuten kunnen groeien nu ik de dieven verwijderd heb? Warme groetjes Een groentje in het veld 😊
Geplaatst: 31 mei 20223 j Dan moet je even wachten met toppen. Er moeten eerst een paar nieuwe bladeren komen zodat uit die bladoksels nieuwe scheuten kunnen groeien. Stuur anders een foto met het bovenste deel van je plant. gefascineerd door alles wat groeit en bloeit 3.000 m2 tuinplezier - siertuin - kasje - groenten - fruit moderne kweektechnieken - hydroponics https://www.instagram.com/maipensatogardening/
Geplaatst: 31 mei 20223 j Auteur Wel... ik heb ook al getopt ondertussen. Probeersel, ik zal moeten zien wat er van komt. Leergeld, mss als er nog plantjes zijn ga ik eentje bijhalen. Dan doe ik het juist. 😊
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.