ManonG Geplaatst: 17 augustus 2022 Geplaatst: 17 augustus 2022 Samen met een vriendin willen we aan de slag met onze eigen moestuin. Echter kan ik nergens vinden of er nog iets beschikbaar is. Het liefst in Borne zodat we niet eerst een stuk moeten rijden. Weet iemand een beschikbare moestuin? of een wachtlijst van 1 van de tuinen? Groetjes Manon en Danielle Quote
speets Geplaatst: 18 augustus 2022 Geplaatst: 18 augustus 2022 Misschien moet je even vermelden wat je al hebt gedaan en/of waar je al bent geweest. Deze in Hengelo is niet wat je zoekt, maar ik zie bv op deze kaart dat er een moestuincomplex is in het verlengde van de Seringenstraat in Borne. En zo zijn er vast wel meer te vinden als je zoekt op zo'n kaart. Gewoon eens naartoe fietsen en rondvragen. Succes! Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Jurregr Geplaatst: 13 december 2024 Geplaatst: 13 december 2024 Hi Manon, Ik ben ook op zoek naar een moestuin. Heb jij iets gevonden in de buurt van borne? Groet Jurre Quote
henkg Geplaatst: 13 december 2024 Geplaatst: 13 december 2024 Weinig kans dat je wat van Manon gaat horen. Zij heeft haar bericht (haar eerste) geplaatst op 17 augustus 2022 en is daarna niet meer on line geweest. Ze heeft het antwoord van Speets dus niet eens meer gelezen. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.