Okkie Trooi Geplaatst: 28 december 2022 Geplaatst: 28 december 2022 Goede avond, Ik heb van een kennis een kas gekregen, maar heb geen idee van het merk of type. Misschien kan één van jullie me verder helpen? Zelf vind ik het prachtmodel met schuine kanten, er degelijke constructie, maar nogmaal niets over te vinden. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 28 december 2022 Geplaatst: 28 december 2022 Begin eens met alle gelijke stukken bij mekaar te leggen. Dan de linkse en rechtse uit mekaar halen. Zo krijgt ge een goed overzicht van wat ge hebt. Het dak, de zijkanten, voor-en achterkant wijzen zichzelf uit. De glasdragers zijn altijd goed te herkennen en de rest zijn verbindingsstukken die de boel samen houden. Goede moed. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Okkie Trooi Geplaatst: 28 december 2022 Auteur Geplaatst: 28 december 2022 Dank voor de support. Het in elkaar zetten moet wel lukken denk ik. Ik zou alleen graag het merk weten omdat ik wat nieuwe onderdeeltjes wil bestellen. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 28 december 2022 Geplaatst: 28 december 2022 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.