Tania Geplaatst: 10 maart 2012 Auteur Geplaatst: 10 maart 2012 Dank je, Bart =) En goh, misschien ken ik die meid wel En anti-kraak valt reuze mee, de beheerders zijn best vriendelijke mensen, en ze laten het minimaal een maand van te voren weten dat je eruit moet. En met de huidige staat van de huizenmarkt e.d. worden panden als kantoorpanden en scholen al helemaal niet snel verkocht, dus kun je er vaak best lang zitten En ook in de kantoorpanden van hun instelling heb je vaak veel ruimte en VEEL ramen, wel zo prettig Quote
scootin Geplaatst: 10 maart 2012 Geplaatst: 10 maart 2012 Best es leuk om te kijken. En die bonte verzamling planten voor het raam Quote
Tania Geplaatst: 10 maart 2012 Auteur Geplaatst: 10 maart 2012 Inderdaad. Lijkt me voor de mensen van de beheergroep eigenlijk ook wel leuk xD Die vrezen vaak het ergste als ze de kamers van de kunststudenten gaan inspecteren. En dan... allemaal plantjes overal xD Moet ik wel even oppassen dat ik na het ompotten netjes even stofzuig/veeg etc. Vergeet ik op het moment wel eens. Of op de Aggerhookse manier.. *veegt wat potgrond-deeltjes van tafel* Quote
scootin Geplaatst: 11 maart 2012 Geplaatst: 11 maart 2012 Dat je zo laat nog reageerde Maar wat zijn de plannen van het pand? renovatie? Quote
Tania Geplaatst: 11 maart 2012 Auteur Geplaatst: 11 maart 2012 Oud basisschool gebouw, staat te koop. Maar met de huidige stand van zaken kan dat wel even duren Dus kan ik daar lekker lang blijven zitten. Quote
scootin Geplaatst: 12 maart 2012 Geplaatst: 12 maart 2012 Dat is mooi dat je lang kan blijven zitten. En vaak zijn dat mooie huurprijsjes. Wou het voor heen ook altijd wel. Maar ben nu blij met m'n huisje met giga tuin Quote
Tania Geplaatst: 13 maart 2012 Auteur Geplaatst: 13 maart 2012 Dat is mooi dat je lang kan blijven zitten. En vaak zijn dat mooie huurprijsjes. Wou het voor heen ook altijd wel. Maar ben nu blij met m'n huisje met giga tuin Zou ik ook wel fijn vinden, maar als kunststudentje heb je daar meestal geen geld voor XD Quote
scootin Geplaatst: 19 maart 2012 Geplaatst: 19 maart 2012 Hey, Hoe staat het ermee? Wil het allemaal nog wat groeien? Quote
Tania Geplaatst: 19 maart 2012 Auteur Geplaatst: 19 maart 2012 Het groeit hier allemaal als een dolle XD Ben alweer bezig met adoptie-adresjes verzamelen voor als ik het niet allemaal mee kan krijgen naar m'n nieuwe verblijfplaats wanneer het eindelijk een keer zover is Quote
Tania Geplaatst: 19 maart 2012 Auteur Geplaatst: 19 maart 2012 Zit je ergens in de buurt? Zit hier in het uiterste puntje van de Achterhoek, dicht bij de Duitse grens. Quote
scootin Geplaatst: 19 maart 2012 Geplaatst: 19 maart 2012 Hey lijkt zo op het forum, of we het wel heel gezellig hebben, de berichtjes van jouw en mij wissellen elkaar af Quote
Tania Geplaatst: 20 maart 2012 Auteur Geplaatst: 20 maart 2012 Hebben we het niet heel gezellig dan? Quote
scootin Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 Zeker hebben we het gezellig Maar wat een gekloot die berichtjes heen en weer Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.