Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dank je, Bart =) En goh, misschien ken ik die meid wel

En anti-kraak valt reuze mee, de beheerders zijn best vriendelijke mensen, en ze laten het minimaal een maand van te voren weten dat je eruit moet. En met de huidige staat van de huizenmarkt e.d. worden panden als kantoorpanden en scholen al helemaal niet snel verkocht, dus kun je er vaak best lang zitten

En ook in de kantoorpanden van hun instelling heb je vaak veel ruimte en VEEL ramen, wel zo prettig

Geplaatst:

Inderdaad. Lijkt me voor de mensen van de beheergroep eigenlijk ook wel leuk xD Die vrezen vaak het ergste als ze de kamers van de kunststudenten gaan inspecteren.

En dan...

allemaal plantjes overal xD

Moet ik wel even oppassen dat ik na het ompotten netjes even stofzuig/veeg etc. Vergeet ik op het moment wel eens. Of op de Aggerhookse manier.. *veegt wat potgrond-deeltjes van tafel*

Geplaatst:

Oud basisschool gebouw, staat te koop. Maar met de huidige stand van zaken kan dat wel even duren Dus kan ik daar lekker lang blijven zitten.

Geplaatst:

Dat is mooi dat je lang kan blijven zitten. En vaak zijn dat mooie huurprijsjes. Wou het voor heen ook altijd wel. Maar ben nu blij met m'n huisje met giga tuin

Geplaatst:
Dat is mooi dat je lang kan blijven zitten. En vaak zijn dat mooie huurprijsjes. Wou het voor heen ook altijd wel. Maar ben nu blij met m'n huisje met giga tuin

Zou ik ook wel fijn vinden, maar als kunststudentje heb je daar meestal geen geld voor XD

Geplaatst:

Het groeit hier allemaal als een dolle XD Ben alweer bezig met adoptie-adresjes verzamelen voor als ik het niet allemaal mee kan krijgen naar m'n nieuwe verblijfplaats wanneer het eindelijk een keer zover is

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...