Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen :)


Tania

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

 

Ik ben Tania en ben student Comic Design aan de Hogeschool van de Kunsten in Zwolle. De ergste geeks van de hele kunstacademie, zeg maar, en daardoor ook de tofste

 

Maar goed!

 

Ik ben sinds vorig jaar zomer beetje bezig met kleinschalig tuinieren in mijn kamertje. Het begon met wat kruiden zoals kamille en bieslook, maar intussen neemt het een hele hoek van m'n kamer in beslag - ze moeten nog steeds die hoek delen met de game-tv, maar daar moeten de plantjes maar niet over zeuren, met hun game-liefhebbende plantenmammie.

 

Het tuinieren is me eigenlijk met de paplepel ingegoten - m'n moeder studeerde aan de tuinbouwschool en heeft nog een tijdje in een bloemenzaak gewerkt voordat ze mij en m'n zus kreeg, en m'n liefste oom is regelmatig op het vroegere erf van m'n grootouders te vinden, waar we regelmatig heerlijke snijbonen, peultjes en aardappelen van krijgen

 

Momenteel verbouw ik wat er in m'n kleine plantenhoekie past, maar zodra ik verhuisd ben naar Overijssel en in m'n antikraak-kamer zit wordt dat wel anders VEEL ramen (oud klaslokaal in een leegstaande basisschol). Maar ook dan plant ik vooral miniatuur-versies van groente - zoals het erg aandoenlijke Mini-bell paprika ras, met paprikaatjes zo groot als een trostomaat.

 

Ik denk dat ik het hier wel naar m'n zin zal hebben, en vooral de SFG topics veel zal afstruinen

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt iedereen! Ik zal het hier iig naar m'n zin hebben :3 Heb al genoeg plannetjes voor wat te planten dit jaar - vorig jaar was ik een tikkeltje aan de late kant, kreeg in juni pas de kriebels XD

Link naar reactie
Delen op andere sites