Tanja65 Geplaatst: 17 februari 2023 Geplaatst: 17 februari 2023 (aangepast) Aanbod: - zaden Echinacea Purpurea (de medicinale) - eigen oogst 2022 - flink wat lege appelmoespotten met deksel, grote maat (550ml) - stokboon Cherokee Trail of Tears - eigen oogst 2021 - jong als peul/sperzieboon of als droogboon - kievitboon Berlotti - eigen oogst 2021 - droogboon - flink wat Aloë Vera stekken - lege eiertrays (vierkant formaat) - zaden olijfkomkommer - eigen oogst 2021 - lege melkflessen met dop -citroenmelisse Voor de liefhebbers heb ik ook verrassings tomatenzaadjes. Er is het afgelopen jaar veel mis gegaan met drogen en goed noteren wat wat is. Van de meeste (niet alle) kan ik wel zeggen of het cherrytomaten, kleine tomaten of gewone maat tomaten zijn. Ik zal er ook wat zaaien voor op de tafel. LAST MINUTES: Pollen winterpostelein, de tuinen staan er hier vol mee. In je tuin zetten, in bloei laten schieten en voor volgend jaar posteleinzaad in overvloed. graag aangeven als je wilt dan schep ik een pol voor je uit. gedroogde laurier En wie-oh-wie heeft voor mij een wat grotere tomaat dan cherry als zaailing? Ik was te laat met zaaien want ik wist nog niet dat ik een moestuin met foliekas zou krijgen. Wishlist: - tomaat Liguria - tomaat Voljusko Heart - lekkere vleestomaat voor in soep en saus - suggesties? - peul carouby de maussanne (uitverkocht bij vreeken, grrrr), bij voorkeur een zaailing zodat ik zaden kan oogsten voor volgend jaar - peulen en/of sugersnaps - verras me met lekkere soorten, ben er gek op! - paprika sweet lilac bell - chilipeper chenzo - egyptische ui - olifantenknoflook Ruilen/weggeven/ontvangen: Goldfish - Krijgt: zaailing olijfkomkommer, zaailing paarse basilicum, citroentijm Geeft: vliesdoek, uienboombladeren, tomatenplant(en) Apronk - Krijgt muntstek/muntthee (of andere thee), bananenjam Geeft: 2x stek zoete aardappel, yam, tomatenzaadjes, shungiku zaadjes Arja - Krijgt - citroentijm, borlotti bonen Geeft: oerprei broedbolletjes, aardperen Ciska - krijgt: stek citroentijm Geeft: stukje maggiplant Lia - krijgt: zaden olijfkomkommer Jet (Appelvrouw) - krijgt: stek citroentijm Jasmin: geeft: zaailing jiagulan 14 april 2023 aangepast door Tanja65 Aanvulling/wijziging Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Lia56 Geplaatst: 8 maart 2023 Geplaatst: 8 maart 2023 Ik zou graag wat olijfkomkommerzaden willen als je er nog hebt. Ben heel benieuwd Quote
Tanja65 Geplaatst: 14 maart 2023 Auteur Geplaatst: 14 maart 2023 @Lia56 komt goed Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Ciska Geplaatst: 26 maart 2023 Geplaatst: 26 maart 2023 Had jij toevallig citroen munt staan? Ik heb ook bonte munt en aardbeien munt...wil je daar ook wat van? Quote
Tanja65 Geplaatst: 26 maart 2023 Auteur Geplaatst: 26 maart 2023 @ciska we zijn zo druk met onze nieuwe moestuin dat ik onze achtertuin (waar oa de munt staat) tot nu toe schandalig verwaarloosd heb. Ik heb eerlijk gezegd geen idee dus. Ik kijk deze week! Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Tanja65 Geplaatst: 28 maart 2023 Auteur Geplaatst: 28 maart 2023 (aangepast) @Ciska ik moet je helaas teleurstellen. Ik kan je helpen aan citroenmelisse (stek), citroentijm (stek), citroenbasilicum zaadjes die over datum zijn maar je weet nooit, en als het weer opkomt misschien aan citroenverbena (nog ff afwachten). Citroenmunt zit hier niet in het assortiment. ps de citroenbasilicum ga ik deze week proberen te zaaien, je weet nooit. 28 maart 2023 aangepast door Tanja65 Aanvulling Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Ciska Geplaatst: 28 maart 2023 Geplaatst: 28 maart 2023 Stekje Citroenthijm is okay..😊 Citroenmelisse heb ik al wel.. maakt niet uit hoor...het was een kansje. Bedankt.. Quote
acpronk Geplaatst: 28 maart 2023 Geplaatst: 28 maart 2023 Ik zou nog citroenmunt van jou krijgen, mar dat gat dus niet door.Geen probleem, een groot deel wat op mijn lijstje staat haal ik dan bij Schouten's Kruiden vandaan. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Tanja65 Geplaatst: 28 maart 2023 Auteur Geplaatst: 28 maart 2023 (aangepast) Het spijt me @acpronk, ik dacht dat het hier in de tuin stond! Shame on me. Ik ga kijken of er nog iets anders is waar ik je blij mee kan maken. Je krijgt sowieso de zaadjes van de bergmunt nog. 28 maart 2023 aangepast door Tanja65 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
acpronk Geplaatst: 28 maart 2023 Geplaatst: 28 maart 2023 Niet nodig hoor. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Jorieke123 Geplaatst: 4 april 2023 Geplaatst: 4 april 2023 Ik heb wat lekkere dikke olifantenknoflooktenen voor je. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Tanja65 Geplaatst: 6 april 2023 Auteur Geplaatst: 6 april 2023 Oh heerlijk @Jorieke123, dankjewel! Kan ik jou nog ergens blij mee maken ? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Arja Geplaatst: 8 april 2023 Geplaatst: 8 april 2023 Tanja, heb jij een stuk of tien borlotti bonen voor me? Ik heb de mijne allemaal opgegeten en nu heb ik er geen meer om te planten 😆 Quote
Tanja65 Geplaatst: 12 april 2023 Auteur Geplaatst: 12 april 2023 @Arja doe ik! Heb jij dan wellicht wat aardperen voor me? Kunnen die nog in april de grond in, weet je dat toevallig? Ik zie op de meeste plekken februari-maart staan. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Arja Geplaatst: 12 april 2023 Geplaatst: 12 april 2023 (aangepast) Yes! Ik graaf wat aardperen voor je op, je kunt het gewoon proberen, volgens mij kan het nog prima. Edit: ze lopen al uit + wortelen, dus ik zet ze wel in een emmer met aarde. 12 april 2023 aangepast door Arja Quote
Tanja65 Geplaatst: 14 april 2023 Auteur Geplaatst: 14 april 2023 Gewoon in een plastic zak met wat aarde mag ook hoor Arja, scheelt weer gesleep voor jou. Dan zet ik ze hier snel in de grond. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Tanja65 Geplaatst: 15 april 2023 Auteur Geplaatst: 15 april 2023 Laatste stuiptrekking voor het vertrek: ik bedenk nu pas dat ik heel graag nog wat paddenstoelenbroed zou willen hebben, liefst oesterzwammen. Is er iemand die wat voor me kan meenemen? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.