Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Hoi hoi, eindelijk is het zover, een week vrij genomen om de moestuin aan te leggen!

Het is wel een hoop werk maar begint erop te lijken. Het was voorheen een paarden rij bak.

Bakken zijn 4 bij 1.30 en 40cm hoog.

De vlonder Planken stonden rondom de paardenbak. Achter de 6 bakken zal een klein kasje komen te staan.

Kan niet wachten om te beginnen.

20230224_164422.jpg

20230302_163553.jpg

20230304_130820.jpg

20230305_142121.jpg

20230306_152913.jpg

Geplaatst:

Heel veel plezier en succes!

Geplaatst:

Wauw, lekker grote oppervlakte! Heel veel plezier! 

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Ben je niet bang dat de vlonders binnen een aantal weggerot zijn?

Verder ben ik jaloers. Ik wil ook graag meerdere verhoogde bedden plaatsen. Maar loop dus tegen de aankoop van de omranding aan. 

Geplaatst:

@RedTomato wij hebben ook vlonderplanken ( hardhout) en die staan al 8 jaar om een vak. Voordeel is dat je eventueel per plank kunt vernieuwen en je niet ineens een grote uitgave hebt.

Geplaatst:
  • Auteur

Jaa dat hout is belachelijk duur! Gelukkig hoeven we voor maar 2 bakken bij te halen de lange kanten. Ik heb er aan de zeikant folie in gezet, hopelijk scheelt dat ook nog.

Maar deze planken zijn ookal 15 jaar oud ofzo, en nog prima dus denk dat het wel meevalt!

Geplaatst:

Wij hebben tegen de binnenkant waar de aarde ligt, vijverfolie geniet...

Geplaatst:
18 uren geleden, Lauravol zei:

Jaa dat hout is belachelijk duur! Gelukkig hoeven we voor maar 2 bakken bij te halen de lange kanten. Ik heb er aan de zeikant folie in gezet, hopelijk scheelt dat ook nog.

Maar deze planken zijn ookal 15 jaar oud ofzo, en nog prima dus denk dat het wel meevalt!

Ja, we hebben jammer genoeg geen eigen hout. We zouden alles moeten kopen. En als er een bed komt worden deze aardig groot dat grijpt in de portemoneé. 

Omdat het bij ons ook een oude rijbak is, is gewoon in de grond zetten geen optie. 

@lia56: zelfs dan wordt hout gewoon met den duur minder omdat het gewoon verweerd. 

Geplaatst:

@RedTomato Alle beetjes helpen

Geplaatst:
1 uur terug, Lia56 zei:

@RedTomato Alle beetjes helpen

Helemaal waar! Ik denk zelfs dat het noodzakelijk is, omdat anders je hout veel te snel slecht wordt. 

Geplaatst:

Waarom die worteldoek ? Ziet er nieuwe uit en ik zou niet weten welk voordeel deze heeft enkel nadelen in mijn ogen . Ik bedoel op de bodem van de bakken .

Geplaatst:
  • Auteur
Op 9-3-2023 om 13:02, Waaslander zei:

Waarom die worteldoek ? Ziet er nieuwe uit en ik zou niet weten welk voordeel deze heeft enkel nadelen in mijn ogen . Ik bedoel op de bodem van de bakken .

Worteldoek in de bakken had ik er nog uitgesneden naderhand hoor:) eerst de bakken maar geplaatst 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic