thea Geplaatst: 28 maart 2012 Geplaatst: 28 maart 2012 Wie heeft er voor mij zoethout plant??Ruilen voor de Yacon? Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Jorieke123 Geplaatst: 28 maart 2012 Geplaatst: 28 maart 2012 Helaas, die van mij is nog lang niet groot genoeg om te delen, volgend jaar misschien wel. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 28 maart 2012 Geplaatst: 28 maart 2012 Gaan echt heel langzaam, bij mij groeien ze bijna niet,is niet een van de makkelijkste planten vindt ik doen het armtierig, maarja wel leuke plant. Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 28 maart 2012 Geplaatst: 28 maart 2012 Gaat idd langzaam, maar heeft hier al meerdere winters overleefd. Zelfs in pot. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 28 maart 2012 Geplaatst: 28 maart 2012 Ik heb die gezaaid...had zaadjes van Jorieke....maar er is nog geen beweging te zien...als ze alsnog opkomen zal ik je er een bewaren. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.