Dennis29 Geplaatst: 3 mei 2012 Auteur Geplaatst: 3 mei 2012 Ik zal het opschrijven Thea. Alleen jonkheer van tets heb ik niet meer. Wilgen en appelbes hoeven niet. En 1 zakje zwarte framboos is genoeg. En 2 populieren zijn genoeg.
Eva Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 Salie (zo een met paars blad, bonte en Spaanse) heb je daarvan misschien nog wat voor mij Dennis?
Dennis29 Geplaatst: 10 mei 2012 Auteur Geplaatst: 10 mei 2012 Ja is goed Eva, alleen de Spaanse willen niet aanslaan dus die gaat niet lukken
Margareth Geplaatst: 11 mei 2012 Geplaatst: 11 mei 2012 Dennis heb jij nog Jostabes stekjes?En heb ik misschien iets in de aanbieding wat jij zoekt?
Eva Geplaatst: 11 mei 2012 Geplaatst: 11 mei 2012 zeg Dennis....heb jij misschien nog een monkeyface over? die van mij lukt echt niet...ik heb vast wel iets aparts voor je...een PI.... peper die ik van Inca gekregen heb oid? jouw bestelling:groot hoefblad, staat in pot, houd blijkbaar niet zo van verplantenkraailook, een mooie pol in pot staat gereed.wilg, ik heb wilgentenen én wilgenzaailingen voor je klaarstaan.wilde(bos)tulpjes: zien er natuurlijk beroerd uit, ze zijn uitgebloeid.. heb je nog andere wensen misschien? Mijn ruillijst: daslooksleutelbloemaardpeerbijvoetcrosnekaardebolgevlekt longkruiddagkoekoeksbloemmoerasspireahertshoornweegbreesint janskruidgrote toorts,Mierikswortel,tuingeranium.Mooie Ijskruid zaailingen WILDE AGRIMONIEWATERMINT KONINGINNEKRUIDNAGELKRUID, GEWONE PIMPERNEL, KLEINEPIMPERNEL, GROTE GULDENROEDE, CANADESE HOP, ECHTE
Dennis29 Geplaatst: 12 mei 2012 Auteur Geplaatst: 12 mei 2012 Margareth is goed! ik wil wel een broccoli nine star plantje. Ze hebben hier de -20 niet overleeft Eva ik ga nu even voor je naar de kas rennen om te kijken of ik een monkeyface heb Maar met sleutelbloem, bedoel je daarmee de wilde gele? heb ik al 2x gezaaid maar niks opgekomen. Dus daar wil ik dan wel een plantje van
Margareth Geplaatst: 12 mei 2012 Geplaatst: 12 mei 2012 van die van mij hebben het er 2 overleefd, de overige 8 niet, echt snotterige stinkbende...ik heb ze dit jaar gewoon weer bijgezaaid... zit zooooo veel zaad in een zakje
Eva Geplaatst: 13 mei 2012 Geplaatst: 13 mei 2012 Margareth is goed! ik wil wel een broccoli nine star plantje. Ze hebben hier de -20 niet overleeft Eva ik ga nu even voor je naar de kas rennen om te kijken of ik een monkeyface heb Maar met sleutelbloem, bedoel je daarmee de wilde gele? heb ik al 2x gezaaid maar niks opgekomen. Dus daar wil ik dan wel een plantje van en, en ??? heb je er eentje? ik heb wel wilde sleutelbloem én wel wat nine star voor je...ze staan hier mooi te wezen en ik heb niet zoveel nodig...dus wordt genoteerd!
Eva Geplaatst: 13 mei 2012 Geplaatst: 13 mei 2012 oh, vergeten te vertellen...gisteren heb ik even bij je wilgentenen gekeken...zoals verwacht hebben ze nog geen blaadjes(dood gegaan na het knippen)maar ze wortelen al!
Dennis29 Geplaatst: 13 mei 2012 Auteur Geplaatst: 13 mei 2012 Nee ik heb geen monkeyface, blijkbaar hier ook niet opgekomen. Maar mooi dat de wilgen al wortelen!
Eva Geplaatst: 13 mei 2012 Geplaatst: 13 mei 2012 bij jou ook al niet? goh, het kiemen wil dit jaar blijkbaar niet geweldig lukken! ik hoor het van verschillende (pepperfreak)mensen...nou ja, jammer dan maar ik zag wel iets anders op je ruillijstje staan! rode kruisbes stekjes en aloë vera...heb je daar nog wat van misschien? inmiddels heb ik dit op mijn lijstje staan... Dennis29geeft:bosaardpeerjostabesSalie paars + bont bladkrijgt :groot hoefblad, kraailookwilgwilde(bos)tulpjeswilde sleutelbloemnine star broccoli geef je een gil als er iets niet klopt?ik kan nogal chaotisch zijn, maar dit is zo ongeveer het georganiseerd als ik ooit geweest ben
Dennis29 Geplaatst: 14 mei 2012 Auteur Geplaatst: 14 mei 2012 Ja heel veel pepers zijn niet opgekomen, veel minder dan vorig jaar. Maar ja daar heb ik nog stekjes van, dus: EvaKrijgt:bosaardpeerjostabesSalie paars + bont bladRode kruisbesAloë verakrijgt :groot hoefblad, kraailookwilgwilde(bos)tulpjeswilde sleutelbloemnine star broccoli
thea Geplaatst: 15 mei 2012 Geplaatst: 15 mei 2012 Salie paars + bont blad= daar heb ik wel belangstelling voor .Heb je interesse in pepers kan even kijken welke ik heb? http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Dennis29 Geplaatst: 16 mei 2012 Auteur Geplaatst: 16 mei 2012 Ja is goed Thea alleen hoef ik geen pepers, heb er al meer dan genoeg
Marieke Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Hey Dennis , echt balen maar geloof dat de wilgen stekjes niet echt gelukt zijn. hab dat ook nog niet eerder gedaan Sorry! Anders betaal ik wel gewoon voor de aardperen? Ik neem mijn zadenbakje mee, misschien zit daar ook nog iets tussen voor je. ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
thea Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Gewoon nieuwe verse takken voor Dennis meenemen,dan kan hij die gewoon zelf op de plaats poten.Ze lopen dan gewoon uit,kan niet missen. http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Dennis29 Geplaatst: 18 mei 2012 Auteur Geplaatst: 18 mei 2012 Oke is niet erg hoor Nee je hoeft echt niet te betalen hoor!Heb er meer dan genoeg!!
Aanbevolen berichten