Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja ik had het gehoord van iemand met die riem ja.

Ja ik wil dan ook graag een motoculteur maar 4000 euro is nogal wat teveel.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:

Bedankt Stefaan, lijkt me wel erg leuk zulke superuien zoals je dat verteld, ga ik denk ik welk proberen is leuk.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
Bedankt Stefaan, lijkt me wel erg leuk zulke superuien zoals je dat verteld, ga ik denk ik welk proberen is leuk.

je ben nu wel wat te laat om te zaaien

en probeer maar eerst aan zaad te geraken, vind je niet overal

Geplaatst:

Vlaams zaadhuis zou die toch wel hebben??? Zij organiseren immers al die wedstrijden en bezorgen gewoon in Nederland.

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Zaad is geen enkel probleem zoals Koert zegt, en wat laat met zaaien in Januari al ??

Geplaatst:

Balen dan moet ik opschieten als ik nog zulke grote ui wil, heb je ze eerst binnen gezaaid en nu buiten staan ?

Geplaatst:
Balen dan moet ik opschieten als ik nog zulke grote ui wil, heb je ze eerst binnen gezaaid en nu buiten staan ?

Je kan ook gewoon volgend seizoen beginnen, als jij zo doorgaat heb je volgend seizoen niks nieuws meer te proberen

Geplaatst:

Telaat bestelling onderweg, ik moet gewoon een ui zien van een kilo of twee das toch heel bijzonder in ons land

nooit gezien en veels te leuk om te wachten Koert.

Geplaatst:

Daar heb ik geen foto's van reuze uien voor nodig, die uitspraken van Hans zijn voldoende

Maar zonder dollen, foto's altijd leuk!

Geplaatst:

Ja foto's moet je doen lijkt me ook machtig gezicht zo'n bedje en dan van die super uien erin,

Koert gaat spijt krijgen dat hij niet nog heel vlug ajuinen heeft gekocht

Geplaatst:

Kan nog altijd een dealtje sluiten met de witte aalbesstekken he!!

Geplaatst:

Dat is een leuk idee, zullen we dat echt doen dan stuur ik je de helft, en dan wedden en opscheppen het hele jaar wie de grootste heeft

Geplaatst:
Dat is een leuk idee, zullen we dat echt doen dan stuur ik je de helft, en dan wedden en opscheppen het hele jaar wie de grootste heeft

Dat opscheppen laat ik dan wel aan jouw over, het telen van de grootste ui dat doe ik dan wel

Geplaatst:

Afgesproken dan hou ik jouw ajuinzaad een maand nog vast en dan pas versturen dan heb ik onwijze voorsprong

• Nieuwe aanmaken...