Jorg Posted April 15, 2024 Share Posted April 15, 2024 Vandaag kreeg ik van iemand een privebericht over dat emails van het forum niet aankomen (bijv wachtwoord vergeten of nieuw privebericht). Toen dacht ik, he, ik heb zelf ook helemaal geen mail ontvangen dat ik dit prive bericht heb ontvangen. Eigenlijk al een lange tijd niet. Voor zover ik weet betreft het alleen gmail accounts. Inmiddels is dit gemaakt. Het had te maken met een instelling in de domeinnaam waardoor gmail niet kon controleren dat dit geen SPAM adres is. 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted April 15, 2024 Share Posted April 15, 2024 txt spf record toegevoegd? Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted April 16, 2024 Author Share Posted April 16, 2024 Klopt, zat een foutje in bleek (bij de include stond een verkeerd adres) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 16, 2024 Share Posted April 16, 2024 Idd ik krijg plots weer mails. Ik dacht eigenlijk dat ik het zelf had afgezet👋 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia56 Posted April 16, 2024 Share Posted April 16, 2024 Hier ook weer mails ontvangen. Top gedaan ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MROE Posted April 16, 2024 Share Posted April 16, 2024 Bedankt, ik nu ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts