Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik wil een parelslang aanleggen in mijn kasje , deze heb ik al aangeschaft, koppelstukken ook.

Voor de watervoorziening kan ik met een gardena koppeling een tuinslang aanklikken op de kraan ca. 7 meter verderop.

Alleen, graag zou ik liever buiten naast de kas een kraantje aanleggen . Het voordeel is dat ik dan daarvandaan de kas kan bewateren EN dat ik dmv een splitter ook een centraal punt heb waar ik water kan tappen.

Mijn oog viel op deze muurplaat . Veel andere variaties kon ik niet vinden en dit is de kleinste die ik kon vinden. Alleen , moet ik hier een speciale slang van 20 mm voor aanschaffen,  of zou een standaard tuinslang van 19 mm ook wel kunnen?

Screenshot_20250309_164727_Firefox.jpg

Screenshot_20250309_180520_Firefox.jpg

aangepast door driepinter
Edit, ik zie nu toch een muurplaat met een toevoer van 16 mm ipv 20mm. 16 mm is een gangbare diameter van een normale tuinslang. Maar de vraagt blijft, een tuinslang is soepel, een tyleenslang stug.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...