Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Forum software update op 25 febr 2026

Featured Replies

Geplaatst:

Vandaag 25-05-2026 om 14:00 uur zal ik de volgende update installeren.
Website zal ongeveer 5minuten niet toegankelijk zijn. Mocht je hierna problemen ondervinden dan horen wij dat graag.

Geplaatst:

En we zijn weer terug online, update is geinstalleerd!

Mocht je problemen ondervinden nu deze update is geinstalleerd dan horen wij dat graag.

Geplaatst:

Ik kan mijn meldingen niet meer openen.

Geplaatst:

Mijn berichten ook niet meer.

Bij zoeken krijg ik ook een ander scherm dan normaal. Niet echt overzichtelijk. Er staat ineens een scherm naast.

Screenshot_20260225_142218_Chrome.jpg

aangepast door Gitta
Foto toegevoegd

Geplaatst:

Ik zie dat nu ook. Ik ga op onderzoek uit waar dit aan kan liggen... In de tussentijd, geniet van het mooie weer. 😅

Geplaatst:

Ga ik doen. Bedankt.

Geplaatst:

Notificaties werken weer, maar de wiki button beneden is nu even tijdelijk weg.

Ok Wiki button ook weer terug, stukje code herschreven.

@Gitta Werkt het bij jouw weer?

Ik ook even buiten aan de gang.

Geplaatst:

Bedankt @rorror . Alles doet het weer en ziet er normaal uit.

Ben net thuis gekomen en ga even wat drinken en daarna ook naar buiten.

Geplaatst:

@rorror Gewoon een nieuwsgierige vraag, niet omdat het me stoort of zo. Sinds een aantal dagen, ik vermoed sinds de laatste update, verschijnen er af en toe opeens pop-ups in beeld met de profiel-info van andere forumleden. Het lijkt er een beetje op dat dat gebeurt omdat zo iemand op dat moment online komt. Kan dat kloppen?

Geplaatst:

Maak voor mij daar even een schermafbeelding van. Heb dit zelf nog niet gezien.

Geplaatst:

Nog even over nagedacht. Dit gebeurd niet op jouw mobiel, maar wel op de pc/mac?

Want op pc/mac als je met je muis aanwijzer boven een naam hangt, komt er automatisch een popup naar boven met de profiel info.

Geplaatst:

Heb ik ook @rorror op de laptop. Ik klikte even op jouw naam. Ik had het al eerder gezien en had begrepen dat ik dan op iemands naam drukte.

Geplaatst:

Zonder te klikken, boven naam hangen mer cursor.

Geplaatst:

Ja @rorror ik bedoelde dat ook, niet drukken uiteraard, gewoon erboven bengelen.

Geplaatst:

Ik lees het forum alleen op een Ipad en gebruik dus geen muis. Als het weer gebeurt dan stuur ik je een screenshot. Ik had al gekeken of ik misschien zelf geswiped zou kunnen hebben, maar de forumnaam van de pop-up is niet in beeld op zo’n pagina. Dus dat zou niet de reden kunnen zijn. Daarom dacht ik dat het online verschijnen wellicht de reden was.

aangepast door Dahli
Toevoeging

Geplaatst:

Van leden die ingesteld hebben dat anderen niet kunnen zien of ze online zijn, krijg ik overigens geen popup. Dat viel me wel op.

Geplaatst:

🤷‍♂️ Durf het niet te zeggen. 🤷 Het is volgens mij geen melding dat iemand online komt. Want dat zit naar mijn weten niet in deze versie van de software. Zie de prinscreen tegemoed wanneer het weer optreed.

Hoofdpagina heeft kleine update gekregen. In de oude forum software was het vroeger mogelijk om te zien hoeveel leden online waren en aantal gasten.

Dat heb ik gisteravond erbij geprogrammeerd.
- Anoniem zijn ook leden die ingelogd zijn, maar die status niet tonen.
image.png

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.