Geplaatst: 25 februari25 Feb Vandaag 25-05-2026 om 14:00 uur zal ik de volgende update installeren.Website zal ongeveer 5minuten niet toegankelijk zijn. Mocht je hierna problemen ondervinden dan horen wij dat graag.
Geplaatst: 25 februari25 Feb En we zijn weer terug online, update is geinstalleerd! Mocht je problemen ondervinden nu deze update is geinstalleerd dan horen wij dat graag.
Geplaatst: 25 februari25 Feb Mijn berichten ook niet meer.Bij zoeken krijg ik ook een ander scherm dan normaal. Niet echt overzichtelijk. Er staat ineens een scherm naast. 25 februari25 Feb aangepast door Gitta Foto toegevoegd
Geplaatst: 25 februari25 Feb Ik zie dat nu ook. Ik ga op onderzoek uit waar dit aan kan liggen... In de tussentijd, geniet van het mooie weer. 😅
Geplaatst: 25 februari25 Feb Notificaties werken weer, maar de wiki button beneden is nu even tijdelijk weg.Ok Wiki button ook weer terug, stukje code herschreven.@Gitta Werkt het bij jouw weer?Ik ook even buiten aan de gang.
Geplaatst: 25 februari25 Feb Bedankt @rorror . Alles doet het weer en ziet er normaal uit. Ben net thuis gekomen en ga even wat drinken en daarna ook naar buiten.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u @rorror Gewoon een nieuwsgierige vraag, niet omdat het me stoort of zo. Sinds een aantal dagen, ik vermoed sinds de laatste update, verschijnen er af en toe opeens pop-ups in beeld met de profiel-info van andere forumleden. Het lijkt er een beetje op dat dat gebeurt omdat zo iemand op dat moment online komt. Kan dat kloppen?
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Maak voor mij daar even een schermafbeelding van. Heb dit zelf nog niet gezien.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Nog even over nagedacht. Dit gebeurd niet op jouw mobiel, maar wel op de pc/mac?Want op pc/mac als je met je muis aanwijzer boven een naam hangt, komt er automatisch een popup naar boven met de profiel info.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Heb ik ook @rorror op de laptop. Ik klikte even op jouw naam. Ik had het al eerder gezien en had begrepen dat ik dan op iemands naam drukte.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ja @rorror ik bedoelde dat ook, niet drukken uiteraard, gewoon erboven bengelen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik lees het forum alleen op een Ipad en gebruik dus geen muis. Als het weer gebeurt dan stuur ik je een screenshot. Ik had al gekeken of ik misschien zelf geswiped zou kunnen hebben, maar de forumnaam van de pop-up is niet in beeld op zo’n pagina. Dus dat zou niet de reden kunnen zijn. Daarom dacht ik dat het online verschijnen wellicht de reden was. 58 minuten geleden58 min aangepast door Dahli Toevoeging
Geplaatst: 59 minuten geleden59 min Van leden die ingesteld hebben dat anderen niet kunnen zien of ze online zijn, krijg ik overigens geen popup. Dat viel me wel op.
Geplaatst: 54 minuten geleden54 min 🤷♂️ Durf het niet te zeggen. 🤷 Het is volgens mij geen melding dat iemand online komt. Want dat zit naar mijn weten niet in deze versie van de software. Zie de prinscreen tegemoed wanneer het weer optreed.Hoofdpagina heeft kleine update gekregen. In de oude forum software was het vroeger mogelijk om te zien hoeveel leden online waren en aantal gasten.Dat heb ik gisteravond erbij geprogrammeerd.- Anoniem zijn ook leden die ingelogd zijn, maar die status niet tonen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.