Geplaatst: 11 uren geleden11 u Kan je misschien ook proberen:Limit ip adress tracking in of uit te schakelen? Dus als aan staat uit zetten en dan testen. Als uit staat aan zetten en dan testen. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 11 uren geleden11 u Jorg, IOS 16.7.11Inderdaad wat ouder. Maar heb verder geen problemen. Ik kan mijn iPad overal voor gebruiken, Bank, mail, enz. Maar als ik het goed begrijp moet ik een nieuwe/andere Ipad aanschaffen om het forum te kunnen blijven gebruiken. Van welk geld moet ik dan nog zaden en plantjes kopen?😱Misschien moet ik dan een twee persoons forum starten met Dahli? En met al die leden op het forum dan zullen toch niet alleen Dahli en ik een wat oudere ipad hebben? Ik ga er maar eens een nachtje over slapen…..☹️🥲
Geplaatst: 11 uren geleden11 u Ik zou daar even mee wachten. Ik heb verschillende dingen gevraagd in mijn laatste 2 a 3posts, maar ik heb niet op alle vragen een antwoord gehad. Ik snap heel goed dat het irritant is. Maar aangezien er geen foutcodes worden weergeven is het gokken en verschillende opties proberen het enige wat we nu kunnen doen. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 11 uren geleden11 u Ook een optie die nog geprobeerd kan worden:iCloud Private Relay:If you are using iCloud Private Relay, try temporarily disabling it to see if it's the cause of the problem.En deze optie proberen:Settings > Safari > Content Blockers and toggling off the content blocker for the site, or by using the "Reload Without Content Blockers" option within Safari. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Is jullie IPad dan ouder of jonger dan de mijne? IPadOS 16.2Update 17.7.8 kan niet worden gedaan ivm te weinig opslagruimte. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Hun zitten volgens mij op 16.6 dus nieuwer dan die van jouw. Er moet iets in die versie zitten wat het op één of andere manier blokkeert. Als ze op de link klikken wordt er niet eens verbinding gemaakt met internet en de servers. Verzoek om de pagina op te halen, verlaat de ipad niet eens. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Inderdaad want bij mijn ipad geen problemen.Kon alleen de Quote niet vinden..nu wel onder het plusje. Het Engels is lastig maar kom er uiteindelijk wel uit. 10 uren geleden10 u aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 9 uren geleden9 u 38 minuten geleden, appelvrouw zei:Het Engels is lastig maar kom er uiteindelijk wel uit.Ik zal maandag of dinsdag even kijken of ik delen/of alles van tekst editor kan vertalen naar het nederlands. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.