Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb de site dorgesnuffeld maar kan niks vinden over het volgende: Mijn pompoen is nog best klein en krijgt aan de basis van de plant en in bijna iedere oksel bloemen. Een aantal hebben nieteens gebloeid, maar er zit al een klein vruchtje aan. Kan ik die beter weghalen? Of laten zitten.

Ik heb de pompoen in een grote bak staan en laat hem langs een touw het schuurdak opklimmen, maar ik wil geen massieve plant. Wat kan ik om te voorkoen dat e pompoen gigantisch wordt doen?

detail-grote-pompoen70951341134896.jpggrootste-pompoen-mag-klimmen44901341134848.jpg

Geplaatst:

Ik heb echt geen idee. Een biologische met vorig jaar vruchten van ongeveer 25 cm doorsnede. Daar dan de pitten van geloof ik. De plant in kwestie stond bij mijn moeder en ging de halve tuin door en maakte tig vruchten. Tegen de 30 als ik het mij goed herinner. Dat hoeft van mij echt niet, dus als het even kan houd ik de groeigrage plant in toom .

Geplaatst:

Je zou hem kunnen toppen als je het genoeg vind worden. En dan regelmatig even kijken of ie niet te breed wordt...

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...