Geplaatst: 2 uren geleden2 u Weet iemand wat hiermee aan de hand is?Kan ik het plantje er beter uithalen?Ik wil niet dat hij andere planten besmet, maar ik heb geen idee wat het is.@rorror : Ik werk op mijn computer, via de wensite en heb van te voren via de fotocamerakaart eerst de foto een andere naam gegeven.Werkt dit, kan jij dat zien?Het is overigens wel een grote extra stap, vooral als je meerdere foto's wil gaan uploaden.@Tanja65 : is dit wat jij bedoelde? 2 uren geleden2 u aangepast door Rookie
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Eh… wat ik bedoelde? Wanneer en waar? Hij ziet er inderdaad niet al te best uit. Ik zou zelf het zieke blad weghalen, en even kijken wat er gebeurt. Eventueel uitgraven, wortels afspoelen, en herplanten. Rabarber is net onkruid dus komt vaak wel weer goed terug. Maar soms zijn ze gewoon op. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Deze is net nieuw, maar ik kan die bladeren en wel af halen.Nee, ik bedoelde de foto een naam geven, zodat je hem beter kunt vinden als je zoekt op afbeeldingen.😄
Geplaatst: 59 minuten geleden59 min 1 minuut geleden, Rookie zei:Nee, ik bedoelde de foto een naam geven, zodat je hem beter kunt vinden als je zoekt op afbeeldingen🫣 het is nog vroeg. Ja, dat bedoelde ik. En ja, dat is werk. Maar anders is het werk voor @rorror of de andere admins, en dan is het heel veel meer werk dan als wij het allemaal zelf doen. Lijkt mij tenminste. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 56 minuten geleden56 min @Rookie als ik dit soort dingen tegen kom, dan ga ik vaak naar chatgpt. Die overigens over heel veel dingen onzin verklaart, maar vaak voor plant gerelateerde vragen prima antwoordt geeft. Chatgpt zegt dit, misschien heb je er iets aan? 55 minuten geleden55 min aangepast door Tanja65 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 48 minuten geleden48 min Auteur Dankjewel @Tanja65 !Het kan dus van alles zijn, maar waar ik weer op aansla is "beschadiging door wind"...Ik zal het nog even aanzien.Overigens: ik gebruik chatgtp dus echt nooit...
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.