Takhen Geplaatst: 22 juli 2012 Geplaatst: 22 juli 2012 goedemorgen Ik ben Takhen, woon met man en twee kindjes in Leiden en heb een ienieminie tuintje. En dat is niet overdreven, hij is 2.5 bij 4 Sinds moederdag ben ik in het bezit van een vierkantjemeter tuin zoals dat heet en daar stonden tot kort alleen bloemen in. Sinds een week ongeveer heb ik daar nu ook radijsjes inzitten en krootjes. In een apart bakje heb ik aardbeien gepland en in staande pot penen.Ik hoop hier veel te leren en informatie te vinden want ik ben een echte beginner! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 22 juli 2012 Geplaatst: 22 juli 2012 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Conny Geplaatst: 22 juli 2012 Geplaatst: 22 juli 2012 Welkom Takhen,Veel succes met je vierkante meter moestuin. Quote Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
Goedboerenindestad Geplaatst: 24 juli 2012 Geplaatst: 24 juli 2012 Welkom! ziet er goed uit! Quote Urban farming , stadsboeren: Daarover gaat Goed boeren in de Stad, in de breedste zin van het woord.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.