Frank van der Linden Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Leuk. voor in de moestuin, ouderwetse broeiramen. Staat erg leuk en superfunctioneel. Te gebruiken om een broeibak te maken met paardenmest, een gewone kweekbak, overwinteringsplek. in het voorjaar kun je er goed planten in opkweken, 's nachts kun je de ramen afdekken met een laagje stro tegen nachtvorst, en overdag luchten. De broeiramen zijn gemaakt van geimpregneerd hout en keurig gelakt. Inclusief glaslatten. Maar exclusief kassenglas. Handiger met vervoer, en die ramen krijg je voor niks bij een kassensloper. Eventueel kan ik ze erbij leveren, maar breuk is dan het risico. Ik heb er zeker 50 liggen. Prijs is 15 euro per raam 75 x 45 cm. 10 voor €.125,00 Bereikbaar op 06-16300046
aardbeijim Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Foto`s? Heb je zelf ook een moestuin?Stel jezelf eens voor. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Frank van der Linden Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Geplaatst: 13 februari 2011 Hoi, ik ben Frank van der Linden en woon in Heeze. Ik ben hovenier van beroep en heb een kleinschalige kwekerij voor de hobby. Ik heb zelf een leuke moestuin, puur voor de sfeer aan huis. Woon landelijk en kijk vanuit mijn slaapkamer zo op de runner beans in de zomer!! Ik heb verschillende professionele spullen over. Deze bied ik te koop aan op dit forum. Waarom? Ze liggen me eigenlijk een beetje in de weg. Ik kan ze verkopen op bijvoorbeeld tuinbouwmarktplaats, maar vind het leuker om een aantal liefhebbers blij te maken met mooie functionele dingen. Ben dus geen 'handelaar' maar een liefhebber! . Ik hoop dat je de goede bedoelingen begrijpt? Groetjes Frank
aardbeijim Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Ok,heb je dan ook rode bes stekken voor mij? Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Frank van der Linden Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Geplaatst: 13 februari 2011 Dat niet helaas... Maar wel hele goede Frambozen! Rijk dragend vanaf juli tot ver in oktober!!
aardbeijim Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Autumn bliss en tulameen? Hoeveel vraag hiervoor? Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Frank van der Linden Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Geplaatst: 13 februari 2011 Ik kan het ras niet achterhalen, maar het zijn middelgrote rode frambozen. Smaakvol en ongevoelig voor ziektes. Ze kosten 0,50 per scheut. Hoeveel heb je er nodig?
aardbeijim Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Als je niet weet welk ras laat dan maar.Die rassen wil ik. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Frank van der Linden Geplaatst: 14 februari 2011 Auteur Geplaatst: 14 februari 2011 versturen van de ruiters lijkt me een beetje lastig... 140cm X 70 cm is best wel een groot pakketje...
Frans Geplaatst: 14 februari 2011 Geplaatst: 14 februari 2011 Inclusief glaslatten. Maar exclusief kassenglas. Handiger met vervoer, en die ramen krijg je voor niks bij een kassensloper. Eventueel kan ik ze erbij leveren, maar breuk is dan het risico. Ik heb er zeker 50 liggen. Prijs is 15 euro per raam 75 x 45 cm. 10 voor €.125,00Duur voor een houten raamwerkje van 75 x 45 cm en dan ook nog eens zonder glas En probeer dat glas maar eens gratis bij een kassensloper te krijgen . -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Eva Geplaatst: 14 februari 2011 Geplaatst: 14 februari 2011 versturen van de ruiters lijkt me een beetje lastig... 140cm X 70 cm is best wel een groot pakketje... 't was ook maar een grapje...ik heb hier geen belangstelling voor...
Aanbevolen berichten