Geplaatst: 11 juni 201213 j Welkom Annelies, Wat wil je eigenlijk met die "loop" plantjes gaan doen?Geen van die zaken vervangen echt gras. Sommige soorten verdragen wel dat er eens een voetje op staat maar regelmatig op gaan trappelen is er echt niet bij.Loop + plantnaam betekent overigens dat de plant uitloopt over de grond en niet dat je er op mag gaan lopen zoals sommigen schijnen te denken. Algemeen kan je stellen dat treneague nog de makkelijkste is.
Geplaatst: 11 juni 201213 j en dat de gewone tijm ook wel 'iets' verdraagt. afhankelijk van de ondergrond 1x per maand een voetstap. 11 juni 201213 j aangepast door Gast
Geplaatst: 11 juni 201213 j Ik voel me dom ik ben erin getrapt en dacht dat je er inderdaad op lopen kon, vondt het wel vreemd maar goed toch ook loopkamille gekocht, nu wilde ik dat inderdaad in een looppad zettenzal maar aan de randen van paden planten en kijken wat overblijft Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 11 juni 201213 j als je last hebt van voetschimmel is een kamillelooppad wel erg gezond hoor! even serieus lopen op blote voeten op kruiden is idd gezond en zeker na een mals regenbuitje, daarna heeft het kruid weer de kracht overeind te komen, dus niet op dagen dat het kruid moet teren op weinig water! kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Geplaatst: 11 juni 201213 j en dat de gewone tijm ook wel 'iets' verdraagt. afhankelijk van de ondergrond 1x per maand een voetstap. De tijmpollen in de border zijn ondertussen zo naar elkaar toe vergroeid dat ik er soms wel moet op trappen om de naaktslakken uit de scharlei te vissen.......Misschien toch een hengel aanschaffen..................
Geplaatst: 17 juni 201213 j ik heb kruiptijm in een pot staan, maar blijkbaar heeft het zich uitgezaaid want waar de pot vorig jaar stond komen nu allemaal tijmplantjes op tussen de straatstenen en in de border Als onderbegroeiing tussen hogere planten is het ook wel leuk. En al helemaal als het bloeit, dan is het net een roze tapijtje.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.