geedee Geplaatst: 30 oktober 2012 Geplaatst: 30 oktober 2012 Ik ga die klootzakkenboom Staphylea pinnata bestellen bij dat Tsjechisch bedrijf. Dennislp kwam met het idee( en trouwens ook met die site) dat we met meerderen tegelijk kunnen bestellen. Kijken jullie even of er iets bij zit voor jullie en geef hier maar door. http://www.kpr.eu/nl/trees/?slist_page=0&slist_letter=S Ik ga begin januari 2013 bestellen. Denken jullie even mee over hoe en wat te regelen ivm de kosten? Quote
Yuras Geplaatst: 22 november 2013 Geplaatst: 22 november 2013 Heb je al ervaring met die mensen?Ik heb daar druivenstekken gevonden van hmmm wel interessante rassen. Maar beetje bang nu betalen en pas in februari-maart stekken ontvangen. En, BTW, dat is bedrijf uit Slovakije Quote
geedee Geplaatst: 22 november 2013 Auteur Geplaatst: 22 november 2013 Nee er bleek geen interesse verder en ik heb niets besteld. Intussen wél zaden via forumlid gehad.......gezaaid maar (nog) niets te zien....helaas. Quote
Yuras Geplaatst: 26 februari 2014 Geplaatst: 26 februari 2014 Op zaterdag 22e kreeg ik pakketje uit Slovakije met druiven stekken. Netjes verpakt, minder netjes galabelt Maar, algemeen indruk - ik ga wel bij KPR.eu weer iets te bestellen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.