JannyH Posted April 10, 2015 Share Posted April 10, 2015 Dat ziet er leuk uit! Ik gebruik alles wat maar geschikt is en mijn man sleept van alles en nog wat aan om er iets van te maken. Pallets, kisten enz. En potten en bakken in allerlei soorten en maten. Nu werkt hij aan een groot vlonder voor mij achter in de tuin waar hij allerlei dingen neerzet waar ik staande bij kan. Hoe gevarieerder hoe leuker! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted June 4, 2015 Share Posted June 4, 2015 ik zat dit topic door te bladeren en zag dat mijn MM er nog helemaal niet bij staat. geen echte MMbak maar een verhoogde border met vakverdeling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J Homan Posted June 7, 2015 Share Posted June 7, 2015 Jeetje Wat een ideeen ik denk dat ik maar voor de pallet opzetranden ga groetjess jeremy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts