T&M Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Hallo Ik had toevallig geluk 2,5 maand geleden 2 x een zaadje in een kaki vrucht te vinden!uiteraard deze gezaaid gehad, 1 daarvan is nu al een mooi plantje van 5cm met 5de blad in de maak.Voor dit plantje draag ik alle zorg dat ie zonder problemen groot kan worden!het andere zaadje had het wat moeilijker, heeft zich al een heel wortelgestel in de pot ontwikkeld en het zaadje kwam op het steeltje boven de grond uit, bleef slap liggen en paar dagen later brak het kopje ervanaf.Nu het steeltje dat overblijft is nu mooi overeind gaan staan, dus heb nu een goed wortelstel en een steeltje van 2 cm, komt hier nog iets van? het leeft in ieder geval nog! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Dat ligt eraan of het groeipunt er ook af is, of niet. Maar ik geef het weinig kans. Maar als het niet in de weg staat, kan je het toch gewoon nog ff laten staan? Dan zie je het vanzelf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts