symke Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 ik heb inderdaad gewone doperwten, maar dacht ze heel jong wel als peultjes te kunnen eten, geen goed idee.............laat ze nu mooi staan en volgens mij kunnen we ze volgende week al eten als echte doperwten Quote
MoestuinMichelle Geplaatst: 25 mei 2020 Geplaatst: 25 mei 2020 Hallo allemaal, mijn zusjes en ik zijn net een eigen moestuin begonnen( wat op zich niet slecht gaat.) alleen heb ik twijfel bij de Sugarsnaps.we hebben ze wat later in de moestuin gezet, dit was half april. Ik zie wel boontjes eraan komen, alleen de plant zelf is heel klein( denk ong. 10-15 cm de grootste) en in de kas kregen ze een geel kleurtje( ik dacht dat die weg zou gaan in de moestuin) Die er nu nog steeds is. De bonen zijn nu nog heel klein en ik heb de plantjes tegen pokkenbaan op laten groeien( al is er nog maar een echt in gedoken😅) en kan ik ook normaal een foto maken en hem erin zetten. Hoe werkt dat? Quote
Patrijs Geplaatst: 25 mei 2020 Geplaatst: 25 mei 2020 Welk om hier Michelle, Via de computer kan je een fotobestand in de ruimte onder in slepen bij de paperclip, als je dan op het plusje op de foto klikt komt deze in het bericht daar waar je cursor staat. De sugarsnaps moeten flink groeien en klimmen. Het zijn voorjaarsplanten en houden van koel weer, dus een kas kan even in het vroege voorjaar maar nu lekker in de tuin. Ik laat de peulen dik groeien zodat de zoete erwtjes lekker op smaak zijn. Niet te lang wachten, rijp is rijp. 1 Quote De moestuin van Patrijs
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.