rommert Geplaatst: 16 maart 2011 Share Geplaatst: 16 maart 2011 hallo hoe maak je lange goedkope groeitunnels? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gerwin Geplaatst: 16 maart 2011 Share Geplaatst: 16 maart 2011 Laatst waren ze bij de Lidl in de aanbieding. Denk niet dat je goedkoper voor elkaar krijgt. De advertentie staat bij " aanbiedingen voor de moestuin" , misschien liggen er nog een paar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 16 maart 2011 Share Geplaatst: 16 maart 2011 hallo hoe maak je lange goedkope groeitunnels? https://www.moestuinforum.nl/tunnelkas-t853.htmlhttps://www.moestuinforum.nl/tuinkas-ontwerp-plan-t129.html 2 topics over kassen Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Koert Geplaatst: 17 maart 2011 Share Geplaatst: 17 maart 2011 Volgens mij bedoelt hij dat niet Dennis. Ik denk dat Gerwin wel gelijk heeft, goedkoper als die van de Lidl kan je ze niet maken lijkt mij (misschien wel beter natuurlijk, ik ken de kwaliteit niet) Quote Even a broken clock is right twice a day Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 17 maart 2011 Auteur Share Geplaatst: 17 maart 2011 bij ons in de buurt is geen lidl Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorg Geplaatst: 17 maart 2011 Share Geplaatst: 17 maart 2011 Dan raad ik je aan om bij de bouwmarkt gele elektriciteitsbuis te kopen en daarover plastic te spannen. Dat is een erg goedkope oplossing die ik zelf gebruik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Koert Geplaatst: 17 maart 2011 Share Geplaatst: 17 maart 2011 Volgens mij zit er in (de buurt van)Ferwert ook geen bouwmarkt, alleen een Spar! Zul je het toch met soepstengels en keukenfolie moeten doen Rommert! Quote Even a broken clock is right twice a day Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 17 maart 2011 Share Geplaatst: 17 maart 2011 TIP VAN DE WEEK! Soepstengels, wat stom dat ik daar niet aangedacht hebt! Houd goed de vocht vast waardoor plantjes beter ontkiemen, dat kan pvc-buis niet! Thnx koert!! Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 17 maart 2011 Auteur Share Geplaatst: 17 maart 2011 Volgens mij zit er in (de buurt van)Ferwert ook geen bouwmarkt, alleen een Spar! Zul je het toch met soepstengels en keukenfolie moeten doen Rommert! bij ons in het dorp is wel een timmerman dan ga ik daar wel heen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 21 maart 2011 Auteur Share Geplaatst: 21 maart 2011 ik wil trouwens ook wel een kas bouwen van folie.is dit wel een goed idee?? want ik woon in vlak bij zee Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.