Geplaatst: 1 uur geleden1 u Dank je voor je reactie @Jorieke123 . Ik zal zo nog even kijken of ik nog wat zaad over heb. Ik heb de zaadjes gekocht via Marktplaats. Bij iemand die veel zaadjes aanbiedt uit haar biologische moestuin. Maar nu je het zegt, op haar verkoopfoto zijn de bloemetjes roze-wit…. 😔. Ik ga haar even berichten.
Geplaatst: 51 minuten geleden51 min Auteur De zaden van deze radijs zijn echt wel groot, zoals van normale radijsjes. En van mosterdzaad zijn ze een stuk kleiner, van die korreltjes.Ik vrees dat de vruchtjes die aan jouw plant komen, hard en ietwat harig zullen zijn straks.
Geplaatst: 38 minuten geleden38 min 10 minuten geleden, Jorieke123 zei:Ik vrees dat de vruchtjes die aan jouw plant komen, hard en ietwat harig zullen zijn straks.Ik vrees dat jij het helemaal bij het juiste eind hebt. Hieronder een foto van het zaad. Ziet er inderdaad uit als geel mosterdzaad. En de vruchtjes van 1 cm zijn nu al harig……(foto 2). Echt jammer!!
Geplaatst: 28 minuten geleden28 min Ik ga proberen er op een andere manier aan te komen en dan zaai ik ze gewoon nog een keer. Dan maar wat later 😃. De dame in kwestie heb ik een berichtje gestuurd. Misschien reageert ze nog.Ik ben wel heel blij dat je me erop geattendeerd hebt @Jorieke123 . Nu is het een teleurstelling, maar later zou die veel groter zijn geweest.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.