Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

ik weet uit ervaring / andere fora dat dit veel kan losmaken, maar zou het niet eens tijd worden om alle ervaringen met leveranciers op een rijtje te zetten? Her en der kan ik wel wat links vinden, meestal positief, maar mij had het klauwen met geld gescheeld als ik vantevoren wat meer op de mening van anderen af had kunnen gaan.

Ik geef bewust nog geen meningen, ben benieuwd naar jullie meningen over deze stelling.

Cees

Geplaatst:

Op dit forum mag je , zover ik dat begrepen heb tenminste, alle links delen van leveranciers die je kent. sites, reklame's ( er is een topic voor ) etc.

Vreeken heeft zijn eigen topic zelfs. Bakker Hillegom komt regelmatig voorbij. Allerhand verkoopplekken etc.

Ik ken geen forum waar de Lidl zo vaak bezocht en genoemd wordt. En vaak nog positief ook

Nee. Denk niet dat het heftige reacties zal opwekken. Ga gerust je gang denk ik. Er was al een topic voor. Maar ja. welke ??

Geplaatst:

Nou, dan wil ik graag vermelden dat ik heel tevreden ben over aardbeienkweker Duivenvoorden in Lisserbroek.

http://www.kweduivenvoorden.nl

In maart ben ik daar geweest voor stekjes. Een hele aardige man, hij liet de kwekerij zien en vertelde heel veel over aardbeien, en de verschillende soorten, en welke ik het beste kon nemen. Ze zitten dan in de koeling en zien er eigenlijk niet uit. Maar eenmaal in de aarde gezet groeiden ze al heel snel uit tot mooie aardbeienplantjes, en ze geven heel veel aardbeien!

Als je niet in de buurt woont, dan kun je het daar ook online bestellen en dan wordt het opgestuurd.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

haai,

dat komt inderdaad in de richting, al zag ik volgens mij elders nog een draadje, maar ik mag even kwijt zijn waar.

(gebruik meerdere pc's...moet nodig eens synchroniseren).

Misschien zou je ook aan een soort sterrensysteem kunnen denken? Weet niet of dat webtechnisch kan, maar dan hoef je niet al diew berichten uit te pluizen..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...