Geplaatst: 17 maart 201114 j hallo,ik heb net nieuwe radijsjes bij geplantik heb ze in zo een ronde plastieke snoepdoos zitten.zoiets:zonder snoep eh kan ik de deksel er op doen en dan gaatjes er in maken...heeft dat nut? of beter zonder deksel met gaatjeshij komt voor de raam te staan.....
Geplaatst: 17 maart 201114 j Het kan allebei, zonder deksel is denk ik het beste. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 17 maart 201114 j Radijs hoort buiten, kan nu ook dan kun je dat doosje op zijn kop er opzetten als mini kas Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 17 maart 201114 j Stuur je die kikkers dan naar mij? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 17 maart 201114 j Die kikkers zijn biologisch niet verantwoord, soort plastic wat je eet Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 18 maart 201114 j Geeft niet, ben ik DOL op!De radijsjes zaai ik nu ook in de vollegrond. Al heb ik er ook al wat groeien in de kas in een grote bak. Om straks als raapsteeltjes te eten. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 18 maart 201114 j Auteur Stuur je die kikkers dan naar mij? haha, nee ik heb er zo een met sterren maar die heb ik al leeg gegeten , en mijn broer kan er ook wat van
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.