Veerkee Geplaatst: 17 maart 2011 Geplaatst: 17 maart 2011 hallo,ik heb net nieuwe radijsjes bij geplantik heb ze in zo een ronde plastieke snoepdoos zitten.zoiets:zonder snoep eh kan ik de deksel er op doen en dan gaatjes er in maken...heeft dat nut? of beter zonder deksel met gaatjeshij komt voor de raam te staan..... Quote
Jorieke123 Geplaatst: 17 maart 2011 Geplaatst: 17 maart 2011 Het kan allebei, zonder deksel is denk ik het beste. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 17 maart 2011 Geplaatst: 17 maart 2011 Radijs hoort buiten, kan nu ook dan kun je dat doosje op zijn kop er opzetten als mini kas Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 17 maart 2011 Geplaatst: 17 maart 2011 Stuur je die kikkers dan naar mij? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 17 maart 2011 Geplaatst: 17 maart 2011 Die kikkers zijn biologisch niet verantwoord, soort plastic wat je eet Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 Geeft niet, ben ik DOL op!De radijsjes zaai ik nu ook in de vollegrond. Al heb ik er ook al wat groeien in de kas in een grote bak. Om straks als raapsteeltjes te eten. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Veerkee Geplaatst: 18 maart 2011 Auteur Geplaatst: 18 maart 2011 Stuur je die kikkers dan naar mij? haha, nee ik heb er zo een met sterren maar die heb ik al leeg gegeten , en mijn broer kan er ook wat van Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.