Geplaatst: 21 juli 201312 j Ik ben een natuur mens, maar ik haat die ondergrondse knagers. Aardappels aangeknaagt wortelen half weg, sla binnenkant hol staat nog juist bovenkant een hoedje op , kervel alle wortels weg, witte selder met slappe bladeren bij het aanraken viel hij om alle wortels weg. Een oproep voor tips tips tips tips tips voor een afdoende resultaat tegen de ondergrondse wezens die al vroegtijdig aan het oogsten zijn gr bioboerke .
Geplaatst: 21 juli 201312 j Dat klinkt eerlijk gezegd als verschillende knaagers. Niet allemaal dezelfde. Dus woelmuizen, engerlingen? misschien zelfs 1 of andere schimmel/rot? (zoals wortelvuur in onze voederbieten vorig jaar) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 21 juli 201312 j Ik heb hetzelfde probleem. Bij mij zijn het woelmuizen. Ik heb het geprobeerd met ongebluste kalk, met wisselend succes. Zou keizerskroon helpen?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.