Alles dat geplaatst werd door Lia56
-
Jubeltopic
pfff ik roep/praat altijd tegen de dieren. Hey lieffie ( tegen de hond) (nou ja ook weleens tegen mijn man) wegwezen als er katten hun behoefte in mijn tuin doen etc. Niks geks aan
-
Biozadendoos 2024 / 2025
@Dahli Joepie. geniet ervan
-
Wat heb je net (in)gemaakt? (uit eigen tuin)
ui, peper, knof etc... gedroogd en daarna poeder ( nou ja eigenlijk vlokken) van gemaakt
-
Wat heb je net gegeten, of ga je nog eten (uit eigen tuin) 2024
Weer eens een lekker pompoensoepje met allerlei groentes uet
-
Jubeltopic
@Mellie Gefeliciteerd! Heel veel werk veel gem.... maar wel super mooi geworden
-
Slakken
Ja, maar dan moet je ook wel heel veel ruimte hebben
-
Wat heb je net gegeten, of ga je nog eten (uit eigen tuin) 2024
Pompoen met heleboel kruiden uit de oven en met salade ( alles uet)
-
Biozadendoos 2024 / 2025
Leuk leuk leuk!
-
Wat heb je net gegeten, of ga je nog eten (uit eigen tuin) 2024
Lekkere salade met paprika's, pepertje en knof uet. Nog een paar aardappeltjes erbij met kip van de boer en veel kruiden. Heerlijk
-
Het weer in 2024
Hier best frisjes. CV doet t nog steeds niet ( bedrijven hebben t allemaal erg druk) dus hup... dikke trui aan en bewegen maar
-
Het weer in 2024
Ook hier is t saai grijs weer. Maar mogen niet klagen. Oktober was echt lekker weer met veel zon en goede temperaturen voor de tijd van t jaar 👍
-
Papiereters?
Veelzijdige beestjes maar dat wil niet zeggen dat ik ze leuk vind 😒
-
Saffraan kweken
Whaaah dit jaar kwam er niets op, zoveel bolletjes gepoot maar helemaal nikkes noppes nada
-
Foto's van: je oogst
Kadootje dus
-
Pompoen 2024
Wat lekker, hier niet zoveel maar heb ook een kleinere ruimte. Toch super goed gedaan
-
Inhalen
Wat e4en boel werk weer verzet 🙌
-
Alles over Dahlia's
Dat is echt een hele mooie!
-
Foto's van: je oogst
Saffraan doet t hier helaas niet, jammer, vorig jaar best wel wat.😏
-
Wat heb je net gegeten, of ga je nog eten (uit eigen tuin) 2024
Hier is eind ? begin van de week altijd kliekjesdag Wat ligt er nog in de koelkast, wat heb ik nog en dan krijg je ( wat ik altijd prutje noem) dit Laatste krieltjes ( helaas niet op de foto) , nog een pond gehakt ( uit de winkel) ui, knoflook, paprika, peper en sambal ( oef later echt wel heet in de mond) en een heleboel kruiden lekker uet.
-
Wat heb je vandaag (of gisteren) in de moestuin gedaan 2024
Gesnoeid, geruimd, geschoffeld en nog even van t lekkere weer genoten
-
Foto's van: je oogst
Dat zijn er nog veel zeg.
-
Biozadendoos 2024 / 2025
Ook hier is t al net Sinterklaas, vol verwachting wat er in zit 😁
-
Marcelliano
Volgend jaar nieuwe kansen!
-
Evaluatie van het Seizoen 2024! Wat goed ging & wat gaan we anders doen in 2025.
Jeetje zeg, wat een handig en leerzaam verslag heb je gemaakt. Dank je wel voor t delen
-
Marcelliano
Welkom hier. zou je iets meer over jezelf en jouw moestuin kunnen vertellen? Ik heb 1 seizoen een moestuin klinkt nogal vaag