Lia56 Posted December 14, 2024 Share Posted December 14, 2024 Is weer een moeilijke, al zoveel gehad en al zoveel diverse hier voorbij zien komen... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia56 Posted December 14, 2024 Author Share Posted December 14, 2024 In ieder geval is t een zonnige?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redzebra Posted December 14, 2024 Share Posted December 14, 2024 tja @Lia56 dat wordt jouw keuze en eerlijk het maakt me niet uit welke het wordt, gaat gewoon weer een leuke wedstrijd worden. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redzebra Posted December 14, 2024 Share Posted December 14, 2024 ik hoop evenwel op een tomaatje 😄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia56 Posted December 14, 2024 Author Share Posted December 14, 2024 1 minute ago, redzebra said: ik hoop evenwel op een tomaatje mmmm 🤐 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted December 14, 2024 Share Posted December 14, 2024 Mogen we stemmen? 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roland Posted December 14, 2024 Share Posted December 14, 2024 Is de keus van de soort al gemaakt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dahli Posted December 14, 2024 Share Posted December 14, 2024 @Lia56 Ik hoopte al dat je er over zou beginnen 😃. Zoveel plezier aan beleefd afgelopen seizoen! Is het de bedoeling dat iedereen suggesties doet, of wordt het weer raden zoals afgelopen jaar? Allebei leuk trouwens! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia56 Posted December 14, 2024 Author Share Posted December 14, 2024 2 hours ago, appelvrouw said: Mogen we stemmen? Proberen kan geen kwaad 😄 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia56 Posted December 14, 2024 Author Share Posted December 14, 2024 43 minutes ago, Dahli said: wordt het weer raden zoals afgelopen jaar? Raden denk ik, zoveel wensen zoveel ideeën anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia56 Posted December 14, 2024 Author Share Posted December 14, 2024 46 minutes ago, Roland said: Is de keus van de soort al gemaakt? Eindelijk! Is altijd een hele kluif hoor! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dahli Posted December 14, 2024 Share Posted December 14, 2024 59 minuten geleden, Lia56 zei: Eindelijk! Is altijd een hele kluif hoor! Tof! Geef je weer wat hints?!?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liekie Posted December 14, 2024 Share Posted December 14, 2024 Ik zou een paprika ook wel leuk vinden! Lekker op tijd beginnen 😀 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia56 Posted December 15, 2024 Author Share Posted December 15, 2024 11 hours ago, Dahli said: Geef je weer wat hints?!?! Eerste hint was al gegeven 😄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitta Posted December 15, 2024 Share Posted December 15, 2024 Als dat zonnige een hint is Dan misschien iets met zonnebloemen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rookie Posted December 15, 2024 Share Posted December 15, 2024 Hoe werkt dit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia56 Posted December 15, 2024 Author Share Posted December 15, 2024 We starten het nieuwe jaar ( vanaf februari) weer met het verzenden van de zaden voor de teeltwedstrijd 2025 Zodra bekend gemaakt is welke zaden het worden ( half januari) kunnen leden zich inschrijven voor de wedstrijd. Ik geef af en toe een tip zodat je kunt raden wat / welke zaden het zijn 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted December 15, 2024 Share Posted December 15, 2024 15 uren geleden, Lia56 zei: Proberen kan geen kwaad Maar heeft geen nut meer want het is al besloten begrijp ik. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rookie Posted December 15, 2024 Share Posted December 15, 2024 Of iets anders, dat veel zon nodig heeft.🤔 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia56 Posted December 15, 2024 Author Share Posted December 15, 2024 40 minutes ago, appelvrouw said: want het is al besloten begrijp ik. Sorry voor de verwarring. Ja het is al besloten wat t gaat worden 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted December 15, 2024 Share Posted December 15, 2024 39 minuten geleden, Rookie zei: veel zon nodig heeft Zonnebloem? Zonnehoed? Goudsbloem? Lichtwortel? Zonbehoeftige planten, gos dat zijn er veel, bijvoorbeeld zoete aardappel, alle solanum soorten, meloen ook. Tomaat zou leuk zijn, zo’n mini tomaat met duizend vruchies 😋 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted December 15, 2024 Share Posted December 15, 2024 Ik doe niet mee, vorig jaar weer geprobeerd, maar om de een of andere reden lukken dingen die normaal gesproken wel lukken niet als ze voor een wedstrijd zijn. Maar raden is wel leuk, ik denk dat we voor de grootste , zwaarste pompoen gaan komend jaar! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rookie Posted December 15, 2024 Share Posted December 15, 2024 (edited) Ik houd het op paprika's. Gele. O, wacht, ik zie nu dat @Liekieme al voor was, niet goed opgelet dus... Ik ga iets anders verzinnen... Edited December 15, 2024 by Rookie 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mai Pensato Posted December 15, 2024 Share Posted December 15, 2024 Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden komend jaar. Raden is heel lastig op basis van 1 tip "zonnig. Aan de ene kant is een volslagen onbekende plant zoals afgelopen jaar heel interessant, anderzijds zeker ook leuk om weer eens een bekende groente te pakken met een verrassende doelstelling (bijv meeste rijpe tomaatjes aan 1 tros bij een bepaalde cherry of zo). 1 Quote gefascineerd door alles wat groeit en bloeit 3.000 m2 tuinplezier - siertuin - kasje - groenten - fruit moderne kweektechnieken - hydroponics https://www.instagram.com/maipensatogardening/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia56 Posted December 15, 2024 Author Share Posted December 15, 2024 22 minutes ago, Mai Pensato said: Raden is heel lastig op basis van 1 tip "zonnig Zeker. Vorig jaar gaf ik steeds een volgende tip. Leuk toch om te raden? Over een paar dagen weer een nieuwe tip 😄 Ben benieuwd wat jullie denken / raden.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts