RobO Geplaatst: 17 maart 2016 Geplaatst: 17 maart 2016 (aangepast) Ruillijstje RobO: vraagt: walnoten, hazelnoten biedt aan: Aster lateriflorus 'Lady in Black' Herfstaster 'Lady in Blue' Saffraankrokussen (tsja die zijn nog aan de groei maar ik stuur ze je op in juni) Mombretia oranje lage soortYacon broedknolletjesZaden tuinboon Aqua Dulce (2015) 24 maart 2016 aangepast door Gast Quote
Jorieke123 Geplaatst: 17 maart 2016 Geplaatst: 17 maart 2016 Leuk dat je ook weer komt RobO! Ik heb wel interesse in asters. Maar ik ben vast niet de enige, dus ik zie straks wel hoe en wat Ik heb bij lange na niet eens hazelnoten en walnoten voor onszelf, dus die kan ik je niet aanbieden. Maar misschien zie je wat anders op mijn lijstje? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 maart 2016 Geplaatst: 17 maart 2016 Ja hier dus nog een Mag ik? Aster saffraan krokusMombretia Maar ook ik kan je geen nootjes bieden misschien iets anders van mijn lijstje? Quote
Alice777 Geplaatst: 17 maart 2016 Geplaatst: 17 maart 2016 Ik heb wel hazelaar, maar nu geen hazelnoten, in de herfst wel weer.Ik eet ze zelf niet zo van de struik, dus die mag je allemaal hebben.Ik zou graag saffraan krokus willen, die zoek ik al heel lang. Quote
RobO Geplaatst: 20 maart 2016 Auteur Geplaatst: 20 maart 2016 ok, ik reserveer:- asters voor Jorieke- saffraan voor Alice (in juli)- aster, mombretia en saffraan (in juli) voor Angela Quote
appelvrouw Geplaatst: 20 maart 2016 Geplaatst: 20 maart 2016 Hoi Rob, mag ik mombretia, lady in blue en ook safraankrokus?Ik neem walnoten voor je mee! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
RobO Geplaatst: 21 maart 2016 Auteur Geplaatst: 21 maart 2016 Hi Jetprima, ik neem ze meede krokussen komen wel in juli Quote
Anna3 Geplaatst: 23 maart 2016 Geplaatst: 23 maart 2016 Mag ik Yacon, Lady in Black en saffraankrokus? Ik kan geen noten aanbieden, misschien zie je iets op mijn lijstje? Quote
RobO Geplaatst: 24 maart 2016 Auteur Geplaatst: 24 maart 2016 ai, Anna, de krokussen zijn jammer genoeg wel vergeven nuik neem yacon en lady in black voor je mee Quote
Anna3 Geplaatst: 25 maart 2016 Geplaatst: 25 maart 2016 Helaas, maar ik ben ook blij met de yacon en de aster Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.