reina Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 Ik kan wat stekjes meenemen van de stevia. Deze stekt erg makkelijk, ik denk dat ik wel 5 plantjes kan maken om mee te nemen. Verder heb ik een calamondino voor mijn vriend gekocht en hij vindt deze niet lekker. De plant neemt me teveel ruimte in omdat hij in de winter vorstvrij moet overblijven, daar heb ik maar beperkt ruimte voor.Is er iemand die deze wil hebben? een foto bijvoegen lukt me niet maar is boompje op stam van ca 1 meter met al veel vruchten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 Dat er nog niemand zich heefd gemeld,helaas woon ik te ver.Maar zou je hier in de buurt moeten zijn hou ik mij aan bevolen,Thea Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eelzuhtjuh Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 Ik wil wel een stek van de stevia.Kijk even in mijn lijst wat je ervoor terug zou willen. groetjesIlse Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 Met een steviastek kan je mij ook blij maken, mijn zaadjes kwamen niet op dit jaar... je komt naar de MTFD op 21 september? Kijk dan ook even bij mijn aanbod! grt Piri Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Ik heb wel plek voor die calamondino. Kijk je even in mijn lijst wat je ervoor terug wil hebben? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reina Posted August 21, 2013 Author Share Posted August 21, 2013 @Geedee, ik ga proberen dat boompje in de auto te krijgen Ik zou het leuk vinden als je voor mij een stek van de maggiplant hebt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Ik noteer jou voor n maggiplant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 @Reina, hoe groot en hoog is de pot ? Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
reina Posted August 22, 2013 Author Share Posted August 22, 2013 @Stan, de pot heeft een diameter van 26 cm, kale stam naar boven en dande kroon. Misschien kan die op de grond voor de achterbank, klem tussen de stoel en de bank. maar anders neem ik de pot tussen de voeten en krijg ik een gezichtsmassage van citrussen. reuze goed voor de huid Denk je dat dat lukt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 @Reina, dat gaat wel lukken . Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts