Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dextrine poeder. het moet aan 2 dingen voldoen denk ik. langzaam oplossen in de regen en het mag knoppen niet afsluiten, zoals dat ongelukje met die lijnolie. mag ik je aankomende winter eens om een klein beetje vragen?

houtas heb ikzelf genoeg, ik stook enkel hout. maar bedankt voor het aanbod.

het zou zo mooi zijn als je maar 1 keer zou moeten behandelen, houtas of zwavel. nu moet ik zwavel 3 a 4 maal spuiten. en alhoewel zwavel een natuurproduct, wil ik toch kijken of het aantal behandelingen naar beneden kan. ideaal zou zijn 1 x.

er is nog veel te ontdekken.

Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop .

De kleinste met de grootste keuze.

http://www.windindewilgen.nl

Geplaatst:

wat ik nog even wilde melde: bomen bestoven met houtas zien er een beetje raar uit. geheel wit/grijs. is even wennen! voordeel is wel dat je goed kan zien hoever de afspoeling is gevorderd. en als je s"nachts met je dronkenkop door de tuin banjerd kun je in slecht licht toch nog de weg naar de schuur vinden. [vrouw wil geen dronken mannen in huis].

Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop .

De kleinste met de grootste keuze.

http://www.windindewilgen.nl

Geplaatst:

Ik kan je ook al eerder wat sturen.

Wanneer je het dan eerst uittest op een stuk gewoon hout, dan kan je alvast kijken hoe de hechting en de uitspoeling is met verschillende verdunningen.

Stuur maar een pb tegen de tijd dat je het wil hebben.

Geplaatst:

Ik vroeg me af of er al eens iemand had geprobeerd om te sproeien met een aftreksel van nicotine?

(heb de tabakplanten nu eindelijk aan de groei, als ik ewr ook nog iets mee zou kunnen doen, zou fijn zijn)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...