Indy Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Nu in de maak: sinaasappelazijn, hij ruikt al erg lekker.En een potje met manderijnnschillen,en een grote pot sinaasappelschillen in olie.Daarmee wil ik dan badolie maken met een citrusgeurtje Quote
Frans Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 En een potje met manderijnnschillen,en een grote pot sinaasappelschillen in olie.Daarmee wil ik dan badolie maken met een citrusgeurtjeOp het netje met mandarijntjes uit de Lidl dat voor me ligt staat : Geconserveerd/behandeld met Imazalil en Thiabendazol en/of Ortho-phenylphenol. Dus het ontsmet en conserveert je huid ook nog eens. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Indy Geplaatst: 15 november 2013 Auteur Geplaatst: 15 november 2013 Pfoei,blij dat ze niet daar weg komen dan Quote
Eveline68 Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Heee das een goed idee, nooit bij stil gestaan. Die schillen ga ik van af nu of verwerken Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.