Erny Geplaatst: 1 december 2013 Geplaatst: 1 december 2013 Oh.... zucht.... Prachtig hoor!!!! Stikjaloers hiero... Enne... de hond is nog wel ff een zoekplaatje... de witte snippers op de grond bleken z'n voetjes te zijn... Quote
Gast Geplaatst: 1 december 2013 Geplaatst: 1 december 2013 Ja , Hahaha, Ze is erg klein en ook nog helemaal zwart behalve haar voetjes. Maar ik ben blij dat het klaar is , Het is niet alleen een kas bouwen maar je hele tuin staat er door op zijn kop . Quote
roosmarij Geplaatst: 3 december 2013 Geplaatst: 3 december 2013 het wordt hartstikke gaaf zo!! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Gast Geplaatst: 3 december 2013 Geplaatst: 3 december 2013 Zo ,vandaag de laatste hand aan de kas gelegd op wat kleine dingen na is het af .De bakken zijn bijna klaar en de regentonnen moeten nog een afvoer hebben en dan kan het grote kweken beginnen.Dan wordt dit de laatste foto in het voorstel topic en dan hoop ik dat het voorjaar goed begint wat temperatuur betreft. Quote
Ben92 Geplaatst: 3 december 2013 Geplaatst: 3 december 2013 wat een prachtige kas! met de tomaten zit het wel goed volgend jaar en nog welkom Quote voor alle zaden en zaadjes http://www.aedoszaden.nl plant veredeling, leuk jazeker kijk ook even hier: http://plantbreedingforum.eu/
Gast Geplaatst: 6 december 2013 Geplaatst: 6 december 2013 Pfffffff !!!! De kas heeft de storm doorstaan ,We zaten toch wel even in de piepzak maar het ging goed.Toch nog maar een plaatje met de drie bakken die klaar zijn.En nu lekker lezen en overal spulletjes verzamelen om in het vroege voorjaar van start te kunnen gaan Quote
Frank Houweling Geplaatst: 6 december 2013 Geplaatst: 6 december 2013 Nu weet je zeker dat je de volgende storm je niet druk hoeft te maken. Ook al zo'n zin in het nieuwe seizoen? Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
RobO Geplaatst: 7 december 2013 Geplaatst: 7 december 2013 Pfffffff !!!! De kas heeft de storm doorstaan ,We zaten toch wel even in de piepzak maar het ging goed.Toch nog maar een plaatje met de drie bakken die klaar zijn.... en de boom ernaast gelukkig ook mag ik vragen waarom je er bakken in zet? (geeft xtra werk ivm water geven en een beetje meer schaduw) Quote
Gast Geplaatst: 7 december 2013 Geplaatst: 7 december 2013 Ja, die boom? , Hij blijft komend seizoen nog staan voor de eventuele schaduw.Met de bakken hoeven we ons niet zo te bukken,(Ik dacht meer kweek oppervlak ) maar dat is niet zo. En rechts houden we nog een stuk over om van alle groeisels en bloeisels te planten.Het is voor ons het eerste jaar en we zien wel hoe een en ander werkt, Misschien dat we volgend jaar de heleboel weer veranderen. voorlopig wordt ik hier al een stuk wijzer . Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.