Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Mandy's Moestuin blog...


Aanbevolen berichten

Het is erg leuk om te lezen hoe en waar jullie zijn begonnen. Misschien vinden jullie het ook leuk om mijn vorderingen in de Moestuin te lezen dus vandaar dat ook ik over de streep ben om ook een blog bij te gaan houden.

Inmiddels ben ik hier een paar dagen lid en heb ik mijn tuintje al een beetje voorgesteld met foto's bij de voordeur. verder zijn we eigenlijk nog niet echt gekomen.

Gisteren was ik smiddag's eindelijk weer even vrij en zijn we samen naar de moestuin gegaan. Dat is het nadeel als je geen moestuin in je achtertuin hebt dan moet je dus wel wat meer tijd hebben. Ik zeg "moestuin" want dat vind ik veel leuker klinken dan "volkstuin". Daar aangekomen was het 24 graden op de tuin om 3 uur smiddag's. Heerlijk. Ik zag dat de rabarber al flink boven de grond it was gekomen de rode knoppen waren nu al bladeren geworden. Mijn hubbie ging direct weer verder met het aansluiten van de handpomp. Ik ging meteen in de kas kijken hoe het met mijn 41 ingezaaide bakken was. Daar zag ik helaas dat de stelling in mijn krakkemikkige kastje van de vorige eigenaar het niet gehouden had . Alle bakken lagen op de grond, mijn tomaten planten stuk en alles lag door elkaar heen Wat het vervelendste was dat door de val een groot raam in mijn kas was gesneuveld Omdat de bakken over elkaar heenlagen en de meeste zaden wel ontkiemd waren maar nog niet boven de grond heb ik alls weer terug proberen te doen in de eigen bak. Dat ging eigenlijk best wel redelijk al is het heel goed mogelijk dat de Peulen, de Sugarbon en de Doperwt bij elkaar in de bak zitten want ik heb niet de zaadjes 1 voor 1 in de bakken gedaan. "Ons bien zunig" Het raam even gelaten voor wat het was want daar kan ik nu nog niet bij komen. Alles weer besproeid en opgeruimt en dat was dan mijn dag weer op de tuin. Morgen kan ik er vast weer om lachen.

Stop waiting 4 things to happen...

Go out and make them happen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen! Nou ja, heb je straks wel van allerlei verrassingen die boven komen in de bakken

Ja idd haha

Was zo netjes geordend nu staat er van alles door elkaar best wel grappig.

Ik kon mijn "munt" nergens meer vinden. Daar had ik ook een bak van maar die zijn verdwenen in het niets. Die had ik uit mijn eigen tuin gehaald. Ik weet niet welke soort het is maar het is heerlijk om verze thee van te zetten

Stop waiting 4 things to happen...

Go out and make them happen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè wat een narigheid. Nu wordt het een verrassing wat er uit het plantje gaat komen. Soms ook wel leuk.

Hopelijk zit er gauw weer een nieuw raam in. En een nieuwe stevige stellage.

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...