HuubvG Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 Wie heeft afgelopen seizoen kamille geoogst en gedroogd en kan er een paar handenvol van missen? Ik haal het weleens bij drogist/apotheek, maar heb tot nu toe alleen maar oude, overjarige, verdroogde kamille gescoord, die bruinige thee met oude smaak gaf, werking nihil. De theezakjes van de super helpen dus al helemaal niet. Daarom zoek ik dus 'verse', dwz van afgelopen seizoen, waar ik me mee kan redden tot ikzelf weer kan oogsten. Het is er bij mij niet van gekomen zelf te plukken, maar ik heb wel baat bij de medicinale werking ervan, vooral nu ik veel last heb van bijholteontsteking en verkoudheid. Ik kan je evt een retourenvelop sturen, a4 of a5 formaat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted February 26, 2014 Author Share Posted February 26, 2014 Stan heeft me wat toegestuurd inmiddels, hier bij de Tuinen hebben ze ook redelijk goeie. Ik heb al zaden klaarliggen, nog even dan heb ik weer verse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts