Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nog 3 stuks stek van de aardbeimunt in de aanbieding en aardig wat(20 tot 30 stuks) mini-zaailingen bosaardbeitjes(echte dus geen Potentilla indica).

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Stan, ik heb de eik niet aan manlief meegegeven, ik kon in het bos niet zien wel boompje nu een eik was want er was nog geen blad en er staat zoveel in het bos..

Ik zie dat je dropplanten hebt? Mijn zaadjes zijn niet opgekomen dit jaar, ik denk te oud, als je nog zaadjes of stekje hebt voor mij dan heeeel graag!

Geplaatst:

Zaden heb ik op zeker nog wel enkele en ik moet even zien wat er is opgekomen tegen de MTFD. Ik heb er nu 4 mini plantjes maar, ik verwacht er nog wel wat en dan gaat daar jou naam op

En ehhh kan hij dan niet even terug voor het boompje

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

hey Stan

moest het nog lukken een beetje munt voor mij?

moest je iets in de plaats willen kijk eens op men lijstje.

is niet veel volgend jaar begin ik er vroeger aan.

mvg Frederik

Geplaatst:

Er staan hier 4 Dropplantzaailingen en ik had er 3 vergeven dus nr 4 is al van jou.

Geplaatst:

Fred, je munt heb ik al klaar staan een grote pol marokaanse en een wat kleine aardbeimunt.

Geplaatst:

Ehh Ja Dropplant jou = piroska had ik er wel even bij kunnen zetten voor de duidelijkheid.

Geplaatst:

Ja Piroska gezien en heel blij (kan ik weer met de schimmels aan de gang )

Geplaatst:

Haha Piroska ik had hetzelfde probleem in het bos. Ik had een hele bups miniboompjes meegenomen..ik heb uiteindelijk veel beuken, haagbeuken, linde, wilde kers en acer zo blijkt nu uit het zich ontvouwende blad. Ik heb nog één boompje staan waarvan ik denk dat het een eik zou kunnen zijn..afwachten

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Tsja, ik kom ook wel steeds met iets dat lastig is geloof ik. N.l eerst aardbeienzaad(September) en nu boompjes.

Geplaatst:

Ik heb ook nog een handy sealer in de aanbieding(kruisvat) ik had er al een(en bevalt wel voor een batterijen sealer) maar voor maar 1,75 dacht ik neem mee zou best eens iemand van het forum ook wel iets mee kunnen dus of ter overname op de MTFD of ruilen.

Geplaatst:

Dat is een hand sealapparaatje zie de foto(ik heb enkel in zwart in de aanbieding)

Handysealer59641396513772.jpg

Geplaatst:

Ja idd zaad zakjes, kruiden als chilipoeder en paddenstoelen in kleine hoeveelheden. Ik zal er straks even een foto van plaatsen hoe dat dan dicht zit

Geplaatst:

Ja ik zal deze beide even mee naar de MTFD nemen dan kan je ook even testen. En indien leuk/handig is er een voor jou en idd gaat op 2 stuks AA.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...