Cupcakeje Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 hey stan ik neem een hot jalapeno stekje voor je mee heb jij toevallig nog een orange paprika voor mij? normaal of mini maakt niet uit:) Quote
Stan Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Geplaatst: 2 april 2014 Heb ik voor je. Ik zet je erbij in mijn lijstje. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Stan Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Geplaatst: 2 april 2014 Ik heb nog 3 stuks stek van de aardbeimunt in de aanbieding en aardig wat(20 tot 30 stuks) mini-zaailingen bosaardbeitjes(echte dus geen Potentilla indica). Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Piroska Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 Stan, ik heb de eik niet aan manlief meegegeven, ik kon in het bos niet zien wel boompje nu een eik was want er was nog geen blad en er staat zoveel in het bos.. Ik zie dat je dropplanten hebt? Mijn zaadjes zijn niet opgekomen dit jaar, ik denk te oud, als je nog zaadjes of stekje hebt voor mij dan heeeel graag! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Stan Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Geplaatst: 2 april 2014 Zaden heb ik op zeker nog wel enkele en ik moet even zien wat er is opgekomen tegen de MTFD. Ik heb er nu 4 mini plantjes maar, ik verwacht er nog wel wat en dan gaat daar jou naam op En ehhh kan hij dan niet even terug voor het boompje Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Piroska Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 hehehe, ik heb gisteren nog gekeken maar ik kan het dus nog steeds niet zien... Dont worry, over 3 weken heb ik visite uit de staatsliedenbuurt, die geef ik hem mee, dan moet het zichtbaar zijn! (ze blijven tot 8 mei dus rond 10 mei heb je je boom!) Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
fred81 Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 hey Stanmoest het nog lukken een beetje munt voor mij?moest je iets in de plaats willen kijk eens op men lijstje.is niet veel volgend jaar begin ik er vroeger aan.mvg Frederik Quote
Stan Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Geplaatst: 2 april 2014 Er staan hier 4 Dropplantzaailingen en ik had er 3 vergeven dus nr 4 is al van jou. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Stan Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Geplaatst: 2 april 2014 Fred, je munt heb ik al klaar staan een grote pol marokaanse en een wat kleine aardbeimunt. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Piroska Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 jou=mij=ik=Piroska? indien ja, joepie! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Stan Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Geplaatst: 2 april 2014 Ehh Ja Dropplant jou = piroska had ik er wel even bij kunnen zetten voor de duidelijkheid. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Piroska Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 Super! Had je gelezen dat je op 10 mei je eik krijgt? (je topic gaat zo snel dat er al weer tig berichtjes na geplaatst zijn...) Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Stan Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Geplaatst: 2 april 2014 Ja Piroska gezien en heel blij (kan ik weer met de schimmels aan de gang ) Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Piroska Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 Hij is maar 1.50 meter of 2 m hoor... een baby nog Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
appelvrouw Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 Haha Piroska ik had hetzelfde probleem in het bos. Ik had een hele bups miniboompjes meegenomen..ik heb uiteindelijk veel beuken, haagbeuken, linde, wilde kers en acer zo blijkt nu uit het zich ontvouwende blad. Ik heb nog één boompje staan waarvan ik denk dat het een eik zou kunnen zijn..afwachten Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Piroska Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 Stom he, we hadden er gewoon een paars lintje om moeten doen, ik dacht er echt nog aan eerder maar dacht dat ik het wel zou kunnen zien, niet dus! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Stan Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Geplaatst: 2 april 2014 Tsja, ik kom ook wel steeds met iets dat lastig is geloof ik. N.l eerst aardbeienzaad(September) en nu boompjes. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Stan Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Geplaatst: 2 april 2014 Ik heb ook nog een handy sealer in de aanbieding(kruisvat) ik had er al een(en bevalt wel voor een batterijen sealer) maar voor maar 1,75 dacht ik neem mee zou best eens iemand van het forum ook wel iets mee kunnen dus of ter overname op de MTFD of ruilen. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
appelvrouw Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Wat is een sealer? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Stan Geplaatst: 3 april 2014 Auteur Geplaatst: 3 april 2014 Dat is een hand sealapparaatje zie de foto(ik heb enkel in zwart in de aanbieding) Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
appelvrouw Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 En wat seal je daar dan mee? zaadzakjes of zoiets? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Stan Geplaatst: 3 april 2014 Auteur Geplaatst: 3 april 2014 Ja idd zaad zakjes, kruiden als chilipoeder en paddenstoelen in kleine hoeveelheden. Ik zal er straks even een foto van plaatsen hoe dat dan dicht zit Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
appelvrouw Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Dan vind ik hem wel leuk. 1,75 en op batterij? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Stan Geplaatst: 3 april 2014 Auteur Geplaatst: 3 april 2014 Ja ik zal deze beide even mee naar de MTFD nemen dan kan je ook even testen. En indien leuk/handig is er een voor jou en idd gaat op 2 stuks AA. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
appelvrouw Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.