Nynkef Geplaatst: 23 februari 2014 Geplaatst: 23 februari 2014 Een kennisje van me en ikzelf zijn op zoek naar de peper Aji Dulce. Wie heeft er 4 zaadjes voor mij?? Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Niemand heeft nog gereageerd Nynke..ik denk dat ik ze in FR heb. Als je geen gehoor krijgt hier vraag het me dan nog eens over een dag of 10, dan kijk ik daar even voor je... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Gemma Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Heb wel andere soorten pepers voor je, ook wel andere aji.Alleen geen aji dulce..Bij interesse PB je maar! Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
angela († maart 2025) Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Ik heb nog gekeken voor je maar die soort heb ik niet. Quote
Nynkef Geplaatst: 27 februari 2014 Auteur Geplaatst: 27 februari 2014 Niemand heeft nog gereageerd Nynke..ik denk dat ik ze in FR heb. Als je geen gehoor krijgt hier vraag het me dan nog eens over een dag of 10, dan kijk ik daar even voor je...Nee, ik vreesde al dat niemand ze had maar ik ga in mijn agenda schrijven dat ik het je dan nog een keer vraag !! Beterschap kanjer !!! Heb wel andere soorten pepers voor je, ook wel andere aji.Alleen geen aji dulce..Bij interesse PB je maar!Ik hou het in mijn achterhoofd, dankjewel !! Ik krijg een plantje van Stan misschien kun je hem een pb sturen?Ga ik meteen doen, dankjewel voor de tip !! Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Nee was een foutje van mij Stan heeft een ander Aji Quote
Nynkef Geplaatst: 27 februari 2014 Auteur Geplaatst: 27 februari 2014 O , had hem al een peebeetje gestuurd, maar daar zal hij dan wel op reageren. Geeft niks !! Quote
Stan Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 Je hebt een pb. Ik ben in de ruil voor je en heb de dulce te pakken. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Nynkef Geplaatst: 28 februari 2014 Auteur Geplaatst: 28 februari 2014 pb beantwoord, super !!!!! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.