Geplaatst: 31 maart 201411 j Oeh, mag ik die dovenetel? Ik heb al een zee van paarse netels... past er mooi bij Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 31 maart 201411 j Auteur Is goed Jorieke Ze zijn inderdaad prachtig wanneer ze bloeien maar ook het blad is de rest van het jaar de moeite waard.
Geplaatst: 1 april 201411 j We hebben een bosje met van allerlei eetbare struiken/bomen (wilde appel, rozenbottel, appelbes, etc.) en daar groeit nu vooral gras. Wat we moeten maaien. Maar van de paarse dovenetel vormt zich nu al een 'pol' van een paar vierkante meter, dus het lijkt me mooi om meer van dat soort planten te zetten. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 1 april 201411 j Mijn absint alsem zaaisels hebben d'r niet zo'n zin in maar ik zal wel wat zaadjes voor je meenemen. Wie weet gaat het zaaien jou beter af Zelluf doen
Geplaatst: 1 april 201411 j Auteur `Ja dat is goed, kan ze eens toespreken met n zachte ggggg, wellicht helpt dat
Geplaatst: 2 april 201411 j Wie weet. Van mijn import-Brabants en semi-Vlaams zijn ze in elk geval niet onder de indruk Zelluf doen
Geplaatst: 9 april 201411 j Auteur Ik heb een paar stekjes van mijn forsythia gemaakt; iemand interesse?
Geplaatst: 10 april 201411 j Auteur genoteerd dames Wil er iemand kweepeertwijgen voor mij meenemen misschien wortelen die Ik heb ook nog Aardbeiplantjes Fragaria Senga Sengana over. Wie wil die??Senga Sengana voldoet vrij goed in de vollegrondsteelt voor verwerking, is middentijds rijpend en productief.
Geplaatst: 10 april 201411 j geedee heb je nog een ananas aardbei?Daar zou ik heel blij mee zijn. Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 10 april 201411 j Zou ik één zo'n senga sengana aardbeitje van je mogen vragen? Ik zie wel niet meteen iets in je lijst dat ik je zelf kan aanbieden, misschien dat er bij mij in de lijst nog wat staat of kan ik je met iets anders verblijden?
Geplaatst: 10 april 201411 j Die aardbeisoort heb ik nog niet dus zou ik ook wel willen proberen.Ik heb de knollen van de yakon nog in de kelder liggen, ik wil die wel voor je meenemen en een stek fallgold moet ook wel lukken https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
Geplaatst: 10 april 201411 j Heb je voor mij ook wat longkruid? Lijkt me mooi bij de netels Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 11 april 201411 j Auteur Alles genoteerd dames Kim ik wil die Mizuna van jou wel eens proberen
Geplaatst: 19 april 201411 j Auteur Ik lees dat er mensen laurierblad willen.... ik zal ook de ruiltafel voorzien van enkele takken oogst; mn laurier groeit de kas uit dus die kan wel een oogstbeurt verdragen
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.