Victorus Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Ik moet een houtachtige plant stekken, een soort heg. De jonge scheuten zijn nog niet verhout en nog volkomen kruidachtig. Nu vraag ik me af wat ik het beste kan doen, de stekken in stekpoeder dopen en in de grond zetten of de stekken gewoon in een leeg jampotje met water zetten totdat er wortels aan gekomen zijn. Quote
Heleen1963 Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 lieverd, ik kan van hieraf niet zien wat voor plant het is, dan is het moeilijk adviseren he ?? Zet even een foto op deze draad, en zoek eens een naam ,misschien dat we je dan(en met alle plezier ) verder kunnen helpen . Misschien is het een idee (bedenk ik me nu ) om een paar met stekpoeder in de grond te xetten en een paar in water wortel te laten trekken.en dan kijken welke goed opkomt, dan ontdek je zelf het antwoord ,veel succes !! Quote
Victorus Geplaatst: 17 maart 2014 Auteur Geplaatst: 17 maart 2014 Het is de Photinia Fraserie Red Robin. Een foto vindt je met Google. Quote
Erny Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Misschien wel zo beleefd om als topicstarter en vraagsteller zelf even een afbeelding bij te voegen... Maar het gaat ook goed met Copy Image Location: Deze... Nog één Quote
Stan Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Afleggen gaat sneller dan stekken. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.