karin70 Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 Hallo, Ik ben karin en houd op zaterdagmiddag 12 april een plantenverkoop aan huis van 14:00 tot 18:00 hr. Ik heb als hobby planten vermeerderen/zaaien/stekken en verkoop deze 1 x per jaar op de groei en bloei ruilbeurs voor kleine prijsjes, maar ik heb nu zoveel plantjes dat het teveel is om mee te nemen dus houd ik ook een verkoopmiddag aan huis. Ik woon in klundert dat is west brabant. mocht je interesse hebben laat dan even een bericht achter en dan geef ik de verdere details door. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Estemy Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 Als je na jou plantenverkoop nog veel over heeft kun je altijd naar de MTFD. Neem daar alles mee en wissel met mensen (maar ik denk dat meeste van ons wisselen liever op MTFD dan kopen). Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy Link to comment Share on other sites More sharing options...
karin70 Posted March 31, 2014 Author Share Posted March 31, 2014 Helaas kan ik niet op de moestuindag en ik vind het ook erg ver. Normaal ruil ik mijn plantjes op een groei en bloei ruildag, maar ik heb nu zoveel dat ik het niet allemaal kan meenemen vandaar dat ik het zo wil proberen. De plantjes kosten niet veel, ik wil er gewoon van af en al mij kennisen en familie zijn al ruim voorzien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts