Tuintjesdraak Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Heb al zitten zoeken, maar het lijkt erop dat er geen onderwerp hierover is? Dus hier mijn vraag. Dit jaar ga ik kersentomaatjes in potten in de tuin zetten en over 2 potten wat bonen. Nu is mijn vraag wat te doen met die aarde als alles leeg geoogst is en de potten uit kunnen. Laten jullie dat in de potten zitten, opslaan in schuren enz en dan het volgende jaar weer gebruiken, bewaren jullie het ergens anders in of gooien jullie het gewoon weg? Onze schuur is niet zo groot, als ik daar alle potten na de zomer moet gaan bewaren.......dat worden er aardig wat. Quote
Erny Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 potgrond-t9758.html oude-potgrond-t10667.html recyclen-van-potgrond-t1237.html Quote
Tuintjesdraak Geplaatst: 19 april 2014 Auteur Geplaatst: 19 april 2014 Mmmmm, nooit aan gedacht om op potgrond te zoeken, dank!! Quote
Erny Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Ik heb op "oude potgrond" gezocht voor je... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.