king-of-tomata's Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Wat gebeurt er met mijn vlinderstruik onderaan mijn plant worden mijn bladeren geel en sterfen af er worden telkens meer bladeren geel: mijn vragen hoe kan dit wat is dit en wat kan ik er tegen doen Het is een jonge plant een ille de franceIk kan helaas geen foto uploadeb Quote Wie aan mijn tomaten zit komt aan mijWie van mijn tomaten snoept komt aan mijWie het flikt om dit te doen... komt aan mij !!!
Bit Geplaatst: 24 april 2014 Geplaatst: 24 april 2014 Misschien hier eens kijken om een foto toe te voegen. Gaat overigens ook kinderlijk eenvoudig via de phone. : hoe-een-afbeelding-toevoegen-t10562.html Eigenlijk toch echt wel een foto nodig om iets een idee te kunnen geven wat er loos zou kúnnen zijn. Een hele simpele : es water geven als hij er pas sinds kort staat ? In de zon zetten is er ook zo een. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.