Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Ik had twee planten in pot naast een boompje staan, op een dubbele laag worteldoek (niet de zwaarste kwaliteit). Nu blijken de wortels uit de pot, dwars door het worteldoek, in de bodem te zijn gegroeid. Ik wilde de potten optillen en dat ging dus niet. Ik heb de wortels maar doorgeknipt. En de resten uitgegraven want ik wil niet dat het zich in de tuin verspreidt.

Een stukje dat dik genoeg was heb ik opgekauwd, het had wat meer bitter dan gekocht zoethout.

Waarschijnlijk zijn het goede planten voor hydrocultuur. 

IMG_20211012_154837.jpg

aangepast door fre3ke

• 3 years later...
Geplaatst:

Vindt ik leuk om te laten zien dat dat het hier ook goed doet

IMG_2121.jpeg

Geplaatst:

Das mooi! Op het zuiden?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ja op het zuiden

Geplaatst:

Ik realiseer me dat ik inmidels in de herfst van mijn leven aankom, maar vroegah , lang voordat het kruidvat en de etos het winkelbeeld bepaalden, had je nog echte drogisterijen, en als kind kocht ik daar altijd stokjes zoethout, maar ik heb er in geen decennia meer op gesabbeld.En ik had ook geen idee hoe de plant er uit zag.

Is het de bedoeling dat je van deze plant uiteindelijk de wortels gaat oogsten voor zoethout ? Of staat ie er alleen voor de sier?

Geplaatst:

Ga het wel x oogsten heb ook al weer nieuwe gezaaid verleden jaar en uitgeplant .

Geplaatst:

En ja vindt het samenvoegen ok

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic