hansm Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Tja ik heb mijn les gehad ik zal nooit meer mais planten zonder een beschermend vogel net.Gaaf die torenvalken, eenden trouwens ook maar zo'n mooie roofvogel is bij mij wel favoriet. Quote Players only love you when they're playing.
Miquel-nature Geplaatst: 24 april 2011 Auteur Geplaatst: 24 april 2011 Hmm ik weet niet of ze er bij mij van gaan eten ik zal er ff wat op bedenken Quote Kweker sinds 2010
hansm Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Je had toch zoiets van 4 sprieten je kan bv een oude plastic cola fles erover heen zetten waar je de hals van afknipt, wel met wat lucht gaatjes. Quote Players only love you when they're playing.
Miquel-nature Geplaatst: 24 april 2011 Auteur Geplaatst: 24 april 2011 Of een stokje moet strookjes van vuilniszakken Quote Kweker sinds 2010
chaotik Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 ... Dan weet je zeker dat je mais bestuift (is dat wel een woord??) word..Suc6! Bestuiven, bestoof, bestoven. Bedankt!!! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.