patrickweijman91 Geplaatst: 18 juni 2014 Geplaatst: 18 juni 2014 hallo mensen, ik ben op zoek naar die plastic aardbei/fruitbakjesik kan op google tot nu toe alleen maar groothandelaarsvinden hopelijk kunnen jullie me helpen gr patrick Quote
Br@mmoestuin Geplaatst: 18 juni 2014 Geplaatst: 18 juni 2014 Ga bij een kweker langs en vraag of ze kweekbakken willen verkopen die ze over hebben of niet gebruiken. Sommige geven het zelfs voor niks weg. Zo sprokkel ik me materiaal beetje bij beetje bij elkaar Meestal mag je dan wel een kijkje nemen op het terrein of ze nog wat hebben staan. Quote Niks is gezonder en leuker dan shoppen in je eigen groente tuin.
patrickweijman91 Geplaatst: 18 juni 2014 Auteur Geplaatst: 18 juni 2014 ik bedoel niet de kweekbakken,ik bedoel echt de bakjes waar de aarbeien of druiveninzitten als je ze in de supermarkt koopt. Quote
Stan Geplaatst: 18 juni 2014 Geplaatst: 18 juni 2014 Probeer eens een grote toko ? Dit is verpakkingsmateriaal dus is de groothandel het meest aannemelijk(niet bedoeld voor losse verkoop). Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
RobO Geplaatst: 19 juni 2014 Geplaatst: 19 juni 2014 wij krijgen ze van de in de appie winkelende buren Quote
fred81 Geplaatst: 19 juni 2014 Geplaatst: 19 juni 2014 ga eens bij je bakker langs die hebben dat ook en smijten ze toch weg (bij mij opt werk zeker is afval voor ons) Quote
spike Geplaatst: 27 juni 2014 Geplaatst: 27 juni 2014 Aardbeien boeren die zelf de aardbeien verkopen hebben er ook die willen ze ook wel verkopen.Anders moet je precies aangeven waarvoor je ze nodig hebt en het aantal. ik gebruik gewoon de bakjes van de chinees.Denk dat die ze ook wel wil verkopen. Als ik voor de aardigheid iets afgeef. Of als ik meer heb kartonnen kratjes van de supermarkt Je kunt ook wegwerp kommen kopen staan bij de wegwerp bekertjes en bestek en borden bij de supermarkt Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.