Roeland Geplaatst: 25 juni 2014 Geplaatst: 25 juni 2014 Hallo. Ik ben Roeland en ben sinds dit jaar begonnen met een kleine kas met 3 komkommer planten en 8 tomaten planten nu zag ik vanochtend dit op mijn tomatenplant.Het lijkt goud/geel poeder op de stam en tomaten zelf. Quote
Katja1604 Geplaatst: 25 juni 2014 Geplaatst: 25 juni 2014 (aangepast) Is niet raar, hoor, heb ik ook altijd.Ik vind het eigenlijk wel mooi, vooral als de zon erop staat. 25 juni 2014 aangepast door Gast Quote
henkg Geplaatst: 25 juni 2014 Geplaatst: 25 juni 2014 Niet echt goed te zien, lijkt me stuifmeel. Tomatenbloemen, en er bloeien er veel zo te zien, zijn daar nogal kwistig mee.Houd maar eens een wit papiertje onder bloemen, en tik dan tegen de bloemen. Rare gouden gloed op het papiertje? Sahara zand is onwaarschijnlijk Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Roeland Geplaatst: 25 juni 2014 Auteur Geplaatst: 25 juni 2014 Okee gelukkig maar was bang voor sporen van een of ander enge schimmel gelukkig maar!!Ja bloeien er erg veel klopt hebber ook al aantal tomaatjes aan Quote
Itoero Geplaatst: 27 juni 2014 Geplaatst: 27 juni 2014 Is er een maïsveld in de buurt? Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
SuusP Geplaatst: 27 juni 2014 Geplaatst: 27 juni 2014 Niet gewoon de "haartjes" van de tomaat die het licht breken? Zie het in ieder geval bij mijn tomaten ook. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.